Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Język angielski ''Dwujęzyczność- Baby Beetles''

Język angielski ''Dwujęzyczność-  Baby Beetles''

Program Powszechnej Dwujęzyczności

"Dwujęzyczne Dzieci" - "Baby Beetles", „Tom & Keri – poziom A” 

autorstwa Claire Selby,

Wydawnictwo Yellow House English

 

WRZESIEŃ 2023

TYDZIEŃ I - 01-08

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

01.09 -„Let’splay!” – obejrzenie filmu; wprowadzenie postaci Baby Beetles.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

01.09 -  „Tom and Keri” – słuchanie piosenki; wprowadzenie postaci Tom’a i Keri. 

 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

04.09 - „Let’splay!” – obejrzenie filmu; zabawa ruchowo – naśladowcza w parach.

05.09 - „Let’splay!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa.

06.09 -„Baby Beetles” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

07.09 - „Let’splay!” – zabawa integrująca w kole.

08.09 -„Huśtawka” – zadanie graficzno – manualne; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

04.09 - „Tom and Keri” – obejrzenie historyjki animowanej.

05.09 - „Hello” – słuchanie piosenki wprowadzającej.

06.09 - „Hello, Tom! Hello, Keri!” – zabawa dydaktyczna z kartami obrazkowymi.

07.09 - „Hello, Tom! Hello, Keri!” – zabawa rytmiczna w kole.

08.09 - „Tom and Keri” – zadanie manualne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ II - 11-15

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

11.09 - „My car” – obejrzenie filmu i omówienie historyjki.

12.09 - „My car” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa z obręczami.

13.09 - „Car” – malowanie farbami konturu samochodu.

14.09 -  „Jazda samochodem” – zabawa ruchowo – naśladowcza z kartą obrazkową „car”.

15.09 - „Nasza droga” – zabawa integrująca grupę, kolorowanie szablonów kierownic; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

11.09 - „Tom and Keri” – historyjka animowana z wykorzystaniem kart obrazkowych. 

12.09 - „Yellow house” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa w kole.

13.09 - „Hello, yellow house!” – zabawa dydaktyczna z kartami obrazkowymi.

14.09 - „Hello, yellow house!” – zabawa ruchowo – naśladowcza.

15.09 - „Yellow house” – zabawa plastyczna; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ III - 18-22

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

18.09 - „Ball” – obejrzenie filmu; ćwiczenie ruchowe z piłką.

19.09 - „Ball” – słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementem skoku z wykorzystaniem karty obrazkowej „ball”. 

20.09 - „Jednakowe piłki” – ćwiczenie graficzne.

21.09 - „Toczenie piłki” – zabawa integrująca w kole.

22.09 - „Odbijamy piłkę” – zabawa plastyczna; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

18.09 - „Happy Birthday” – historyjka animowana; zabawa słoeno – gestyczna. 

19.09 - „Come with me” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa w kole.

20.09 - „Presents” – ćwiczenie grafomotoryczne.

21.09 - „Come with me” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych.

22.09 - „Happy Birthday” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ IV - 25-29

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

25.09 - „Zoom’s song” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem ruchowym z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa. 

26.09 -  „Zoom’s song” – słuchanie piosenki połączone z zabawą paluszkową.

27.09 - „Śladami Zoom’a” – ćwiczenie grafomotoryczne z elementami następstwa zdarzeń.

28.09 - „Zoom’s song” – zabawa integrująca w kole z wykorzystaniem kart obrazkowych „sun”, „bird” i postaci Baby Beetles.

29.09 - „Poruszamy się jak…” – rozwijanie ekspresji ruchowej; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

25.09 - „Tom’s Birthday” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „baloon”, „present” i postaci. 

26.09 - „Happy Birthday” – słuchanie piosenki; zabawa rytmiczno – naśladowcza w kole.

27.09 - „Yellow house” – zadanie plastyczne.

28.09 - „Present” – zabawa w kręgu rozwijająca orientację i szybkość reakcji na określony sygnał.

29.09 - „Hello! Goodbye!” – zabawa słowno – gestyczna; utrwalenie materiału.

 

PAŹDZIERNIK 2023

TYDZIEŃ I - 02 - 06

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

02.10 - „Dance” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci.

03.10 - „Up! Down!” – słuchanie piosenki połączone z odtwarzaniem sekwencji ruchowych.

04.10 - „Up! Down!” – kolorowanie strzałek; ćwiczenie orientacji przestrzennej.

05.10 -  „Dance” – swobodne pląsy i improwizacje taneczne w kole.

06.10 - „Dookoła” – zabawa integrująca w kole z maskotkami postaci Baby Beetles; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

02.10 - „Tom’s ball” – historyjka animowana; prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa z elementem rzutu i celowania z wykorzystaniem piłek. 

03.10 - „Hello yellow” – słuchanie piosenki; zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „red”, „yellow’, „blue”.

04.10 - „Kolorowe piłki” – kolorowanie konturów piłek z uwzględnieniem kolejności wskazanej w historyjce.

05.10 - „Rainbow” – ćwiczenie percepcji wzrokowo – słuchowej z wykorzystaniem kart obrazkowych z kolorami.

06.10 - „Hello yellow” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ II - 09 -13

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

09.10 - „Jump! Clap!” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestycznym. 

10.10 - „Jump! Clap!” – słuchanie piosenki; zabawa naśladowczo – ruchowa.

11.10 - „Znajdź różnice” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

12.10 - „Trenerzy i zawodnicy” – zabawa integrująca w kole. 

13.10 - „Ścieżka z liści” – zabawa ruchowa z elementem skoku obunóż; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

09.10 - „Tom’s ball” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „blue”, „red”, „yellow”. 

10.10 - „It’s a…” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych „present”, „baloon”, „house”, „rainbow”, „ball”.

11.10 - "Hello yellow” – zadanie plastyczne z kontynuacją rytmu.

12.10 - „Where’s my red ball?” – gra dydaktyczna w kręgu rozwijająca orientację i percepcję wzrokowo – słuchową

13.10 - „Zabawa w kolory” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ III - 16 -20

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

16.10 - „Hiding” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestyczno – werbalnym.

17.10 - „Hiding” – słuchanie piosenki; zabawa orientacyjna na określony sygnał.

18.10 - „Skrzynia” – ćwiczenie graficzne, kolorowanie postaci.

19.10 - „Boo!” – gra typu memo z kartami obrazkowymi „car”, „ball” i postaci Baby Beetles.

20.10 - „Shshsh!” – zabawa integrująca w kole; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

16.10 - „Dog and the frog” – historyjka animowana; prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa ruchowo – naśladowcza. 

17.10 -  „In and out” – słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementami skoków rozwijająca orientację przestrzenną.

18.10 - „Dog is in. Dog is out” – zadanie plastyczne.

19.10 - „Where’s my … red ball?” – ćwiczenie percepcji wzrokowej i orientacji przestrzennej z wykorzystaniem kolorowych piłek.

20.10 - „My dog and I” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową w parach; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ IV - 23 -27

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

23.10 - „Here I am!” – obejrzenie filmu z wykorzystaniem kart obrazkowych postaci Baby Beetles.

24.10 - „Here I am!” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem mimiczno – gestycznym.

25.10 - „Baby Beetles” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

26.10 - „Peepbo! ” – zabawa rozwijająca orientację na określony sygnał.

27.10 - „Peepbo!” – zabawa integrująca w kole; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

23.10 - „Thank you!” – prezentacja słownictwa i wymowy z wykorzystaniem kart obrazkowych „frog”, „ball”, „coin”. 

24.10 - „Hello! Bye bye!” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „frog”, „baloon”, „ball”, „present”, „coin”, „house”, „yellow”, „red”, „blue”.

25.10 - „In and out” – ćwiczenie grafomotoryczne.

26.10 - „Coin” – gra dydaktyczna w kręgu rozwijająca orientację i percepcję wzrokowo – słuchową.

27.10 - „My dog and I” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową w parach; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ V - 30.10 -3.11

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

30.10 - „Here I am!” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestyczno – werbalnym.

31.10 - „Here I am!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą orientacyjno – porządkową.

02.11 - „Peepbo! ” – zabawa rozwijająca reakcję na określony sygnał.

03.11 - „Trzy pudełka” – ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

30.10 - „Dog and the frog” – historyjka animowana połączona z zabawą ruchowo – naśladowczą. 

31.10 - „In and out” – słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementami skoków rozwijająca orientację przestrzenną.

02.11 - „My dog and I” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową w parach.

03.11 - „Hello! Bye bye!” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „frog”, „baloon”, „ball”, „present”, „coin”, „house”, „yellow”, „red”, „blue”.; utrwalenie materiału.

 

LISTOPAD 2023

TYDZIEŃ I - 6-10

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

06.11 - „Go! Stop!” – obejrzenie filmu; zabawa orientacyjna na określony sygnał. 

07.11 - „Go! Stop!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa w kole.

08.11 - „Zielone i czerwone” – kolorowanie według wzoru.

09.11 - „Go! Stop!” – zabawa naśladowcza z kartami obrazkowymi postaci Baby Beetles.

10.11 - „Korek uliczny” – zabawa ruchowa z kartami obrazkowymi „go”, „stop”; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

06.11 - „The train” – historyjka animowana połączona z zabawą słowno – gestyczną.

07.11 - „Come with me” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa ruchowo – naśladowcza.

08.11 - „What’s that?” – zadanie plastyczne.

09.11 - „Come with me” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową.

10.11 - „The train” – ćwiczenie grafomotoryczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ II - 13 -17

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

13.11 - „Dance!” – obejrzenie filmu połączone z elementami ruchu tanecznego. 

14.11 - „Dance!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą ruchowo – naśladowczą.

15.11 - „Dance” – kolorowanie wybranej postaci Baby Beetles.

16.11 - „Tancerze” – zabawa rozwijająca ekspresję ruchową.

17.11 - „Naśladuj mnie” – odtwarzanie sekwencji ruchowych; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

13.11 - „Dance!” – obejrzenie filmu połączone z elementami ruchu tanecznego. 

14.11 - „Dance!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą ruchowo – naśladowczą.

15.11 - „Dance” – kolorowanie wybranej postaci.

16.11 - „Tancerze” – zabawa rozwijająca ekspresję ruchową.

17.11 - „Naśladuj mnie” – odtwarzanie sekwencji ruchowych; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ III - 20-24

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

20.11 - „My teddy bear” – obejrzenie filmu z historyjką; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń i spostrzeżeń dzieci.

21.11 - „My teddy bear” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

22.11 - „Misiowa opaska” – zabawa plastyczna.

23.11 - „Misiowa zabawa” – gra typu memo z wykorzystaniem kart obrazkowych.

24.11 -  „Hodujemy misie – żelki” – polisensoryczna zabawa badawcza; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

20.11 - „My teddy bear” – obejrzenie filmu z historyjką; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń i spostrzeżeń dzieci.

21.11 - „My teddy bear” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

22.11 - „Misiowa opaska” – zabawa plastyczna.

23.11 - „Misiowa zabawa” – gra typu memo z wykorzystaniem kart obrazkowych.

24.11 - „Hodujemy misie – żelki” – polisensoryczna zabawa badawcza; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ IV - 27.11 -01.12

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

27.11 - „Yes! No!” – obejrzenie filmu z historyjką połączone z naśladownictwem gestycznym.

28.11 - „Yes! No!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą orientacyjną na określony sygnał.

29.11 - „Zaprowadź przyjaciół do domu Ring Ringa” – ćwiczenie grafomotoryczne.

30.11 - „Hello!” – zabawa integrująca w kole z kartą obrazkową „phone”.

01.12 - „Do domu Ring Ringa” – zabawa ruchowo – naśladowcza z maskotką postaci; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

27.11 - „Well done!” – prezentacja słownictwa i wymowy połączona z zabawą ruchowo – naśladowczą „jump”, „clap”, „nod”. 

28.11 - „I can see the…” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych „train”, „present”, „balloon”, „frog”, „coin”.

29.11 - „Party” – ćwiczenie grafomotoryczne.

30.11 - „In and out” – zabawa muzyczno – ruchowa rozwijająca orientację przestrzenną.

01.12 - „Jump! Jump!” – zabawa ruchowa z elementem skoku obunóż; utrwalenie materiału.

 

GRUDZIEŃ 2023

TYDZIEŃ I - 04-08

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

04.12 - „Happy!” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

05.12 - „I am happy with you!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą mimiczno – gestyczną w parach.

06.12 - „I am happy with you!” – kolorowanie postaci Baby Beetles według wzoru.

07.12 - „Happy!” – zabawa rozwijająca orientację przestrzenną z maskotkami postaci Baby Beetles.

08.12 - „Pudło z zabawkami” – zabawa skojarzeniowa z kartami obrazkowymi „car”, „ball”, „phone”; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

04.12 - „Happy Birthday” – obejrzenie animacji połączone z zabawą dramową.

05.12 - „Hello, yellow!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą orientacyjną na określony sygnał.

06.12 - „What’s that?” – ćwiczenie grafomotoryczne.

07.12 - „Keri” – gra typu memo z wykorzystaniem kart obrazkowych.

08.12 - „In and out” – zabawa muzyczno – ruchowa z elementami orientacji przestrzennej.

 

TYDZIEŃ II - 11-15

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

11.12 - „I’m sad” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

12.12 - „I’m sad” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa w kręgu.

13.12 - „Wesołe i smutne” – kolorowanie dwóch minek.

14.12 - „Kosz szczęścia” – zabawa integrująca z kartami obrazkowymi „happy”, „sad” i postaci Baby Beetles

15.12 - „Happy!” – zabawa muzyczno – taneczna; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

11.12 -„I have a hat” – obejrzenie animacji połączone z rozmową kierowaną dotyczacą treści historyjki.

12.12 - „The sun is hot!” – słuchanie piosenki połączone z grą dydaktyczną z wykorzystaniem kart obrazkowych.

13.12 - „Find and circle” – ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej, dostrzeganie różnic i podobieństw.

14.12 - „True or false” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych.

15.12 -  „Kapelusze i czapki” – ćwiczenie grafomotoryczne.

 

TYDZIEŃ III - 18-22

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

18.12 - „I love you” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

19.12 - „Christmas is here” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

20.12 - „Merry Christmas” – wykonanie kartki świątecznej.

21.12 -  „Święta tuż – tuż” – zabawa ruchowo – naśladowcza.

22.12 - „Merry Christmas” – kolorowanka tematyczna; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

18.12 - „I love you” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

19.12 - „Christmas is here” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

20.12 - „Merry Christmas” – wykonanie kartki świątecznej.

21.12 -  „Święta tuż – tuż” – zabawa ruchowo – naśladowcza.

22.12 - „Merry Christmas” – kolorowanka tematyczna; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ IV - 27-29

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

27.12 - „I love you” – słuchanie piosenki połączone z zabawą ruchowo – naśladowczą.

28.12 - „Kolorowe serduszka” – zabawa plastyczna.

29.12 - „Kogo brakuje?” – ćwiczenie spostrzegawczości z kartami obrazkowymi; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

27.12 - „I love you” – słuchanie piosenki połączone z zabawą ruchowo – naśladowczą.

28.12 - „Kolorowe serduszka” – zabawa plastyczna.

29.12 - „Kogo brakuje?” – ćwiczenie spostrzegawczości z kartami obrazkowymi; utrwalenie materiału.

 

STYCZEŃ 2024

TYDZIEŃ I - 02-05.01

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

02.01 - „I love you” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

03.01 - „I love you” – słuchanie piosenki połączone z zabawą naśladowczą.

04.01 - „Kolorowe serduszka” – ćwiczenie percepcji wzrokowej, kolorowanie konturów serduszek.

05.01 - „Kogo brakuje?” – ćwiczenie spostrzegawczości z kartami obrazkowymi postaci Baby Beetles; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

02.01 - „The sunhat” – obejrzenie animacji połączone z zabawą dramową dotyczacą treści historyjki

03.01 - „Come with me!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą naśladowczą z wykorzystaniem kart obrazkowych.

04.01 - „Thank you!” – gra dydaktyczna typu memo z wykorzystaniem kart obrazkowych.

05.01 - „Mój kapelusz” – zadanie plastyczne.

 

TYDZIEŃ II - 08-12.01

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

08.01 - „Come and play” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestyczno – werbalnym.

09.01 - „Come and play” – słuchanie piosenki; zabawa rytmiczna z wykorzystaniem kart postaci Baby Beetles.

10.01 - „Zabawy żuczków” – ćwiczenie koncentracji uwagi i spostrzegawczości wzrokowej; kolorowanka.

11.01 - „Hello, hello” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych „car”, „ball”, „phone”.

12.01 - „Come and play” – zabawa muzyczno – ruchowa; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

08.01 - „Apples” – obejrzenie animacji połączone z zabawą gestyczno – mimiczną dotyczącą treści historyjki.

09.01 - „I like apples” – słuchanie piosenki połączone z zabawą słowną z wykorzystaniem karty obrazkowej „apple”.

10.01 - „What’s that?” – ćwiczenie grafomotoryczne

11.01 - „Musical Chairs” – tradycyjna zabawa orientacyjna z wykorzystaniem piosenki.

12.01 - „Squirrel” – gra dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych i wykonanie maski; utrwalenie materiału

 

TYDZIEŃ III -  15 -19.01

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

15.01 - „Cry” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci.

16.01 - „Cry” – słuchanie piosenki; zabawa naśladowcza w kole z wykorzystaniem kart obrazkowych „up”, „down”.

17.01 - „Up! Down” – rozwijanie orientacji w przestrzeni i na płaszczyźnie; kolorowanka.

18.01 - „Happy! Sad” – zabawy muzyczno – ruchowe; powtórzenie dotychczasowych gestów i zwrotów. 

19.01 - „Happy! Sad” – gra dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „happy”, „sad”; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

15.01 - „Fly” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa słowno – naśladowcza.

16.01 - „Where’s the fly?” – gra dydaktyczna w kręgu z wykorzystaniem kart obrazkowych „red”, „yellow”, blue”, „apple”, squirrel”, „dog”, „cat”, „frog”.

17.01 - „Shoo! Shooo! Shoo!” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

18.01 -  „I like apples” – ilustracja ruchowa piosenki.

19.01 - „Don’t sit on me!” – zadanie plastyczne połączone ze śpiewem piosenki; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ IV - 22 -26.01

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

22.01 - „I love Grandma’s house” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

23.01 - „Grandma’s house” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa z wykorzystaniem kart obrazkowych „Grandma”, „Grandpa”.

24.01 - „Rodzina” – kolorowanka; zabawa słowna utrwalająca słowa i zwroty z piosenki.

25.01 - „Rodzina” – ćwiczenie percepcji wzrokowo – słuchowej z wykorzystaniem kart obrazkowych „Mummy”, „Daddy”, „Grandma”, „Grandpa”. 

26.01 - „I love…” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

22.01 - „I can count to five” – obejrzenie animacji połączone z prezentacją słownictwa i wymowy. 

23.01 - „Numbers” – ćwiczenia w przeliczaniu i określaniu liczby elementów.

24.01 - „Five cakes” – słuchanie piosenki połączone z zabawą matematyczną.

25.01 - „1, 2, 3…” – zabawa ruchowo – naśladowcza z utrwaleniem czasowników „jump”, „clap”, „nod”, „listen”, „look”.

26.01 - „Five cakes” – zadanie plastyczne i ilustracja ruchowa piosenki; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ V - 29.01-02.02

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

29.01 - „Hello, I love you!” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

30.01 - „Ring Ring’s Song” – słuchanie piosenki; zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych „Mummy”, „Daddy”.

31.01 - „Mummy and Daddy” – kolorowanka; zabawa muzyczna rozwijająca orientację na sygnał słowny.

01.02 - „Rodzina” – ćwiczenie percepcji wzrokowej z wykorzystaniem kart obrazkowych „Mummy”, „Daddy”, „Ring Ring”.  

02.02 - „Ring Ring’s Song” – zabawa muzyczno – naśladowcza z wykorzystaniem kart obrazkowych; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

29.01 - „Eggs please!” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa słowno – naśladowcza.

30.01 - „I can count to five” – gra dydaktyczna w kręgu z wykorzystaniem kart obrazkowych postaci.

31.01 - „Numbers” – ćwiczenie grafomotoryczne.

01.02 - „Eggs please!” – zabawa zręcznościowa w parach.

02.02 - „I can count to five” – ilustaracja ruchowa połączona ze śpiewem piosenki; utrwalenie materiału.

 

LUTY 2024

TYDZIEŃ I - 05-09.02

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

05.02 - „1, 2, 3” – obejrzenie filmu animowanego; rozmowa kierowana z odwołaniem się do spostrzeżeń dzieci. 

06.02 - „1, 2, 3” – słuchanie piosenki; ćwiczenie percepcji słuchowo – wzrokowej z wykorzystaniem kart obrazkowych z cyframi i zestawów przedmiotów. 

07.02 - „Moje karty z cyframi” – zabawa plastyczna utrwalająca słowa z piosenki.

08.02 -  „Razem liczymy” – ćwiczenia w szacowaniu i przeliczaniu elementów z wykorzystaniem kart obrazkowych

z cyframi. 

09.02 - „W naszej sali” – ćwiczenia we wskazywaniu, nazywaniu i przeliczaniu przedmiotów; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

05.02 - „It is raining” – obejrzenie animacji; zabawa ruchowo – naśladowcza „Tom and tortoise”. 

06.02 - „What’s that?” – gra gestyczno – słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych.

07.02 - „Slowly, slowly!” – ćwiczenie grafomotoryczne.

08.02 - „Tom and Keri” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową. 

09.02 - „Numbers” – zadanie plastyczne połączone z zabawą słowną; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ II -  12-16.02

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

12.02 - „Swim” – obejrzenie filmu animowanego; zabawa ruchowo – naśladowcza. 

13.02 - „Wiggle, wiggle” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa. 

14.02 - „Fish” – zabawa plastyczna rozwijająca sprawność manualną.

15.02 - „Pływam jak ryba” – zabawa ruchowo – naśladowcza w kole z wykorzystaniem kart obrazkowych. 

16.02 - „Splish Splash” – zabawa gestyczno – werbalna; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

12.02 - „It is raining” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych.

13.02 - „In and out” – słuchanie piosenki połączone z ilustracją ruchową tekstu.

14.02 - „What’s that?” – ćwiczenie grafomotoryczne.

15.02 - „1, 2, 3, jump!” – drużynowa zabawa ruchowo – naśladowcza.

16.02 - „Ślady” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ III - 19-23.02 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

19.02 - „Yellow sun” – obejrzenie filmu; ćwiczenie percepcji wzrokowej z wykorzystaniem karty obrazkowej „sun”

20.02 - „Sun” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa. 

21.02 - „Yellow sun” – zabawa plastyczna rozwijająca sprawność manualną.

22.02 - „Znajdź żółte słońce” – zabawa werbalna z wykorzystaniem kart obrazkowych „sun”, „yellow”. 

23.02 - „Kolorowe karty” – gra słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych „fish”, „phone”, „mummy”, „daddy”, „grandma”, „car”, „ball”, „sun”, „yellow”; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

19.02 - „I can count to five” – słuchanie i śpiewanie piosenki „Five cakes” z wykorzystaniem kart obrazkowych.

20.02 - „Follow me!” – zabawa ruchowo – naśladowcza kształcąca reakcje na polecenia słowne.

21.02 -  „One squirrel, two cakes, three hats…” – ćwiczenie grafomotoryczne z elementami przeliczania.

22.02 - „1, 2, 3, 4, 5” – zabawa rozwijająca orientację przestrzenną  z wykorzystaniem kart obrazkowych.

23.02 -  „Hat” – zadanie plastyczne.

 

TYDZIEŃ IV - 26.02 -01.03

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

26.02 - „Bird” – obejrzenie filmu; zabawa ruchowa z elementem dźwiękonaśladownictwa. 

27.02 - „Little bird, sing!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa. 

28.02 - „Trzepoczący skrzydłami ptak” – zabawa plastyczna rozwijająca sprawność manualną.

29.02 - „Śpiew ptaków” – ćwiczenie percepcji wzrokowo – słuchowej z wykorzystaniem kart obrazkowych „sun”, „bird” i postaci Baby Beetles. 

01.03 - „Little bird, sing!” – zabawa orientacyjna na określony sygnał; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

26.02 - „Tom’s kite” – obejrzenie animacji; zabawa bieżna – slalom z wykorzystaniem piosenki „Zigzag”. 

27.02 - „Pięć gestów” – zabawa gestyczno – słowna połączona z prezentacją słownictwa.

28.02 - „Zigzag” – ćwiczenie grafomotoryczne.

29.02 - „Blow, wind, blow!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową. 

01.03 - „Mobil w kształcie latawca” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

MARZEC 2024

TYDZIEŃ I - 04-08.03

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

04.03 - „Buzz! Bee!” – obejrzenie filmu; zabawa ruchowa z elementem dźwiękonaśladownictwa. 

05.03 - „Buzz! Bee!” – słuchanie piosenki; zabawa kształcąca reakcję na określony sygnał. 

06.03 - „Pszczoły do ula” – ćwiczenie grafomotoryczne.

07.03 - „Pszczółki” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „bee”, „flower”, „tree”, „sun”, „bird”, „garden” i postaci Baby Beetles. 

08.03 - „Buzz! Bee!” – zabawa orientacyjno – porządkowa; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

04.03 - „My kite can fly” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa słowno – ruchowa.

05.03 - „Zigzag” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową.

06.03 - „Tom’s kite” – ćwiczenie grafomotoryczne.

07.03 - „Blow, wind, blow!” – zabawa kształtująca prawidłowy tor oddechowy.

08.03 - „Tom’s kite” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ II - 11-15.03 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

11.03 - „Garden” – obejrzenie filmu; ćwiczenie percepcji wzrokowo – słuchowej. 

12.03 - „Garden” – słuchanie piosenki połączone z ilustracją ruchową treści tekstu. 

13.03 -  „Flowers in the garden” – ćwiczenie grafomotoryczne.

14.03 - „Mim w ogrodzie” – zabawa gestyczno – dźwiękonaśladowcza z wykorzystaniem kart obrazkowych „jump”, „clap”, „buzz”, „run”, „walk”, „sing”, „play”, „swim”, „listen”, „see”. 

15.03 - „The English Garden” – wspólny projekt graficzny; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

11.03 - „Toy box” – obejrzenie animacji; zabawa słowno – ruchowa. 

12.03 - „Toy box” – słuchanie piosenki połączone z zabawą z elementem celowania i rzutu.

13.03 - „Toy box” – ćwiczenia klasyfikacyjne.

14.03 - „Put the toys in the toy box” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „train”, „kite”, „book”, „soldier”, „drum”, „dolly”, „teddy”, „ball”.

15.03 - „Teddy bear” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ III - 18-22.03

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

18.03 - „Rain” – obejrzenie filmu; zabawa gestyczno – słowna. 

19.03 - „Deszcz i kwiaty” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – naśladowcza. 

20.03 - „I can see the rain!” – malowanie deszczu palcami.

21.03 - „Rośliny i zwierzęta” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „rain”, „sun”. 

22.03 - „The English Garden” – kontynuacja projektu graficznego; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

18.03 - „Toy box” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa słowno – ruchowa.

19.03 - „Zamienione karty” – gra dydaktyczna rozwijająca spostrzegawczość wzrokową.

20.03 - „We know just what to do!” – ćwiczenia w przeliczaniu elementów.

21.03 -  „Toy soldiers” – ilustracja ruchowa tekstu piosenki.

22.03 - „Toy box” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ IV - 25-29.03

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

25.03 - „Rabbit” – obejrzenie filmu; zabawa słowno – ruchowa „Hop! Stop!”. 

26.03 - „Rabbit” – słuchanie piosenki; zabawa orientacyjna na określony sygnał z kartą obrazkową „rabbit”.

27.03 - „Rabbit” – zadanie plastyczne.

28.03 - „1, 2, 3…” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „jump”, „clap”, „run”, „walk”, „hop”, „stop”, „dance”, „play”, „cry”, „tickle”.

29.03 - „The English Garden” –  projekt graficzny; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

25.03 - „Rabbit” – obejrzenie filmu; zabawa słowno – ruchowa „Hop! Stop!”. 

26.03 - „Rabbit” – słuchanie piosenki; zabawa orientacyjna na określony sygnał z kartą obrazkową „rabbit”.

27.03 - „Rabbit” – zadanie plastyczne.

28.03 - „1, 2, 3…” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „jump”, „clap”, „run”, „walk”, „hop”, „stop”, „dance”, „play”, „cry”, „tickle”.

29.03 - „The English Garden” –  projekt graficzny; utrwalenie materiału.

 

KWIECIEŃ 2024

TYDZIEŃ I - 02-05.04

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

02.04 - „Animals” – obejrzenie filmu z historyjką; zabawa słowno – gestyczna. 

03.04 - „Animals” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa z wykorzystaniem kart obrazkowych „duck”, „sheep”, „cow”.

04.04 - „Zwierzęta gospodarskie” – zadanie plastyczne.

05.04 - „Animals” – zabawa naśladowcza z wykorzystaniem kart obrazkowych „bee”, „bird”, „duck”, „sheep”, „cow”, „fish”.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

02.04 - „It is windy” – zabawa dydaktyczna utrwalająca słownictwo z wykorzystaniem kart obrazkowych.

03.04 - „Up! Down” – zabawa ruchowa rozwijająca orientację przestrzenną.

04.04 - „My kite can fly!” – zabawa słowno – gestyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych.

05.04 - „I can help” – zabawa dramowa.

 

TYDZIEŃ II - 08-12.04

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

08.04 - „Tickle!” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń i spostrzeżeń dzieci. 

09.04 - „Hee! Hee!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – naśladowcza.

10.04 - „Które zwierzę nie pasuje?” – ćwiczenie percepcji wzrokowej i myślenia logicznego.

11.04 - „Tickle!” – zabawa orientacyjna na określony sygnał z wykorzystaniem kart obrazkowych „tickle”, „sun”, „car”, „ball”, „fish”, „grandma”, „bird”, „mummy”, „flower”, „bee”.

12.04 - „The English Garden” – wspólny projekt graficzny; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

08.04 - „Zigzag” – słuchanie i śpiewanie piosenki połączone z zabawą ruchowo – naśladowczą.

09.04 - „Hurray!” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych z cyframi i kolorami.

10.04 - „Kształty” – ćwiczenie grafomotoryczne połączone z zabawą słowną.

11.04 - „Blow, wind, blow!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą dydaktyczną z kartami obrazkowymi „cat”, „dog”, „squirrel”, „frog”, „fly”, „sun”, „rain”.

12.04 - „Moje ulubione zabawki” – zadanie plastyczne.

 

TYDZIEŃ III - 15-19.04

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

15.04 - „Tick Tock’s Song” – obejrzenie filmu z historyjką; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń i spostrzeżeń dzieci.

16.04 - „It is time to come and play!” – słuchanie piosenki; zabawa słowno – gestyczna. 

17.04 - „Czas na zabawę” – zadanie plastyczne.

18.04 - „It is time to…” – zabawa orientacyjna na określony sygnał z wykorzystaniem kart obrazkowych „jump”, „clap”, „up”, „down”, „swim”, „walk”, „run”. 

19.04 - „Tick Tock’s house” – rysowanie domu według pomysłów dzieci; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

15.04 - „Keri’s seashell” – obejrzenie animacji; ćwiczenie percepcji słuchowej. 

16.04 - „Dog can …” – zabawa ruchowo – naśladowcza z wykorzystaniem poleceń słownych „jump”, „nod”, „sit”, „dig”.

17.04 - „Sea, sand, shell” – zabawa plastyczna z elementem kodowania.

18.04 - „Where’s my shell?” – zabawa tropiąca z wykorzystaniem kart obrazkowych „shell”, „red”, „blue”.

19.04 - „Muszle na plaży” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ IV - 22-26.04

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

22.04 - „Good morning!” – obejrzenie filmu z historyjką; rozmowa kierowana z uwzględnieniem następstwa zdarzeń z odwołaniem się do doświadczeń i spostrzeżeń dzieci.

23.04 - „Good morning!” – słuchanie piosenki; zabawa rytmiczna z wykorzystaniem kart obrazkowych Baby Beetles. 

24.04 - „Wiosenny poranek” – ćwiczenie percepcji wzrokowej, dostrzeganie różnic i podobieństw.

25.04 - „Good morning! I’m happy! I’m sad” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „happy”, „sad”. 

26.04 - „Tick Tock, it is time to…” – zabawa ruchowa rozwijająca rekację na określony sygnał; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

22.04 - „Keri’ seashell” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa słowno – gestyczna.

23.04 - „Dźwięki” – gra dydaktyczna rozwijająca spostrzegawczość słuchowo – wzrokową.

24.04 - „Shell” – słuchanie piosenki połączone z kolorowaniem według wzoru.

25.04 - „Splash!” – zabawa słowna kształcąca reakcję na określony sygnał.

26.04 - „Nad morzem” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ V - 29.04- 02.05

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

29.04 - „Good morning!” – obejrzenie historyjki animowanej; zabawa ruchowo – naśladowcza. 

30.04 - „I’m happy!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – gestyczna.

02.05 - „It is time to get up!” – słuchanie piosenki połączone z  zabawą relacyjną; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

29.04 -  „Keri’s seashell” – historyjka animowana; zabawa gestyczno – słowna.

30.04 - „Keri’s seashell” – ilustracja ruchowa piosenki.

02.05 - „Sss..” – ćwiczenia percepcji słuchowej.

 

MAJ 2024

TYDZIEŃ I - 06-10.05

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

06.05 - „Birthday” – obejrzenie filmu z historyjką; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń i spostrzeżeń dzieci.

07.05 - „Happy Birthday” – słuchanie piosenki połączone z zabawą ruchowo – naśladowczą.

08.05 - „Urodzinowa karta” – zadanie plastyczne.

09.05 - „Prezenty urodzinowe” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „car”, „ball”, „flower”, „apple”, „pear”, „orange”, „banana”.

10.05 - „Happy Birthday” – zabawa rytmiczno – słowna przy piosence; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

06.05 - „Keri’s picture book” – obejrzenie animacji; prezentacja słownictwa i wymowy. 

07.05 - „Who is it? Peepbo!” – zabawa rozwijająca spostrzegawczość wzrokową.

08.05 - „Book” – układanie historyjki obrazkowej z zachowaniem kolejności zdarzeń.

09.05 - „Picture book” – słuchanie piosenki połączone z odtwarzaniem określonej sekwencji gestów.

10.05 - „Mini-książeczki” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ II - 13-17.05

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

13.05 - „Hungry” – obejrzenie filmu z historyjką; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń i spostrzeżeń dzieci.

14.05 - „I’m hungry / I’m full” – słuchanie piosenki połączone z odtwarzaniem sekwencji gestów i zwrotów.

15.05 - „Food” – zadanie plastyczne.

16.05 - „Yummy Yum!” – zabawa gestyczno – słowna.

17.05 - „Wyścig jajka i łyżki” – gra zwinnościowa; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

13.05 - „Picture book” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa słowno – gestyczna.

14.05 - „Can you see?” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem mini-książeczek..

15.05 - „Pięć różnic” – ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej.

16.05 - „Who is it?” – zabawa słowna z wykorzystaniem podkładu instrumentalnego piosenki.

17.05 - „Misie” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ III - 20-24.05 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

20.05 - 

21.05 - 

22.05 - 

23.05 - 

24.05 - 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

20.05 - 

21.05 - 

22.05 - 

23.05 - 

24.05 - 

 

TYDZIEŃ IV - 27-31.05

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

27.05 - 

28.05 - 

29.05 - 

30.05 

31.05 - 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

27.05 - 

28.05 - 

29.05 - 

30.05 

31.05 - 

 

CZERWIEC 2024

TYDZIEŃ I - 03-07.06

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

03.06 - Turn the key, come with me!” – obejrzenie filmu z historyjką; zabawa gestyczno – słowna.

04.06 - „Playtime” – słuchanie piosenki połączone z zabawą rozwijającą orientację w przestrzeni.

05.06 - „Klucze” – zadanie plastyczne.

06.06 - „Tick Tock sprząta zabawki” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych  „ball”, „car”, „teddy bear”, „duck”.

07.06 - „Kto to, co to?” – ćwiczenie percepcji wzrokowej z wykorzystaniem kart obrazkowych  „tree”, „sun”, „flower”, „rabbit” i postaci Baby Beetles; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

03.06 -  „Find the treasure” – zabawa tropiąca z wykorzystaniem kart obrazkowych.

04.06 - „The ship” – zabawa ruchowo – naśladowcza.

05.06 - „Monety” – zabawa matematyczna z elementami przeliczania.

06.06 - „Best pirates!” – zabawa drużynowa z wykorzystaniem kart obrazkowych.

07.06 - „Statek” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ II -10-14.06

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

10.06 - „It is time for bed!” – obejrzenie filmu z historyjką; zabawa ruchowo – naśladowcza.

11.06 - „Goodnight” – słuchanie piosenki połączone z zabawą gestyczno – słowną.

12.06 - „Good morning & Goodnight” – zadanie plastyczne.

13.06 - „Yes or No?” – zabawa orientacyjna na określony sygnał z wykorzystaniem kart obrazkowych.

14.06 - „Plakat grupowy” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „car”, „ball”, „phone”, „bird”, „bird”, „flower”, „fish”, „1,2,3”, „apple”, „orange”, „pear”, „sun”, „rain”; utrwalenie materiału.                                

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

10.06 - „My kite can fly!” – zabawa słowno – gestyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych postaci.

11.06 - „Hurray!” – gra dydaktyczna rozwijająca spostrzegawczość słuchowo – wzrokową.

12.06 - „Kształty” – ćwiczenie grafomotoryczne.

13.06 - „Blow, wind blow!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczną.

14.06 -  „Nasze ulubione zabawki” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDIEŃ III - 17-21.06

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

17.06 - „My teddy bear” – obejrzenie filmu z historyjką; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń i spostrzeżeń dzieci.

18.06 - „My teddy bear” – słuchanie piosenki połączone z zabawą gestyczno – naśladowczą.

19.06 - „Misie – pacynki” – zadanie plastyczne.

20.06 - „Objects” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „car”, „ball”, „teddy bear”, „fish”, „rabbit”, „sun”, „tree”, „flower”, „house”, „apple”, „banana”, „pear”, „orange”, „bed”, „key”. 

21.06 - „Yes or No?” – zabawa słowna; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

17.06 - „Wrong place!” – gra dydaktyczna z elementami klasyfikowania z wykorzystaniem kart obrazkowych.

18.06 - „Toy box” – słuchanie piosenki połączone z zabawą słowno – gestyczną.

19.06 - „Dźwięki” – zabawa drużynowa z wykorzystaniem zagadek słuchowych.

20.06 - „Hello, yellow!” – ilustracja ruchowa piosenki z wykorzystaniem mini – kart z kolorami.

21.06 - „Toy box” – ćwiczenie grafomotoryczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ IV - 24-28.06        

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

24.06 - „Goodnight” – obejrzenie filmu z historyjką; zabawa gestyczno – słowna.

25.06 - „Goodnight” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – rytmiczną.

26.06 - „Dzień i noc” – zadanie plastyczne.

27.06 - „Przyjaciele z kart” – ćwiczenia klasyfikacyjne z wykorzystaniem kart obrazkowych.

28.06 - „Goodnight” – zabawa naśladowcza; utrwalenie materiału.                                       

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

24.06 - „I am a pirate!” – gra dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych.

25.06 - „Apples” – ilustracja ruchowa piosenki z wykorzystaniem kart obrazkowych.

26.06 - „Pomagamy innym” – obejrzenie wybranej historyjki animowanej; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń i spostrzeżeń dzieci.

27.06 - „The pirate sails” – zabawa naśladowcza połączona z utrwaleniem tekstu rymowanki.

28.06 - „Who is it?” – słuchanie piosenki połączone z zabawą gestyczną; utrwalenie materiału.

Data dodania: 2022-09-04 14:18:05
Data edycji: 2024-06-04 06:38:18
Ilość wyświetleń: 665
godło Polski - link do strony głównej
Kontakt

40-203 Katowice

Al. Roździeńskiego 88

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej