Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Język angielski ''Dwujęzyczność- Baby Beetles''

Język angielski ''Dwujęzyczność-  Baby Beetles''

Program Powszechnej Dwujęzyczności

"Dwujęzyczne Dzieci" - "Baby Beetles", „Tom & Keri – poziom A” 

autorstwa Claire Selby,

Wydawnictwo Yellow House English

 

WRZESIEŃ 2023

TYDZIEŃ I - 01-08

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

01.09 -„Let’splay!” – obejrzenie filmu; wprowadzenie postaci Baby Beetles.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

01.09 -  „Tom and Keri” – słuchanie piosenki; wprowadzenie postaci Tom’a i Keri. 

 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

04.09 - „Let’splay!” – obejrzenie filmu; zabawa ruchowo – naśladowcza w parach.

05.09 - „Let’splay!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa.

06.09 -„Baby Beetles” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

07.09 - „Let’splay!” – zabawa integrująca w kole.

08.09 -„Huśtawka” – zadanie graficzno – manualne; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

04.09 - „Tom and Keri” – obejrzenie historyjki animowanej.

05.09 - „Hello” – słuchanie piosenki wprowadzającej.

06.09 - „Hello, Tom! Hello, Keri!” – zabawa dydaktyczna z kartami obrazkowymi.

07.09 - „Hello, Tom! Hello, Keri!” – zabawa rytmiczna w kole.

08.09 - „Tom and Keri” – zadanie manualne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ II - 11-15

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

11.09 - „My car” – obejrzenie filmu i omówienie historyjki.

12.09 - „My car” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa z obręczami.

13.09 - „Car” – malowanie farbami konturu samochodu.

14.09 -  „Jazda samochodem” – zabawa ruchowo – naśladowcza z kartą obrazkową „car”.

15.09 - „Nasza droga” – zabawa integrująca grupę, kolorowanie szablonów kierownic; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

11.09 - „Tom and Keri” – historyjka animowana z wykorzystaniem kart obrazkowych. 

12.09 - „Yellow house” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa w kole.

13.09 - „Hello, yellow house!” – zabawa dydaktyczna z kartami obrazkowymi.

14.09 - „Hello, yellow house!” – zabawa ruchowo – naśladowcza.

15.09 - „Yellow house” – zabawa plastyczna; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ III - 18-22

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

18.09 - „Ball” – obejrzenie filmu; ćwiczenie ruchowe z piłką.

19.09 - „Ball” – słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementem skoku z wykorzystaniem karty obrazkowej „ball”. 

20.09 - „Jednakowe piłki” – ćwiczenie graficzne.

21.09 - „Toczenie piłki” – zabawa integrująca w kole.

22.09 - „Odbijamy piłkę” – zabawa plastyczna; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

18.09 - „Happy Birthday” – historyjka animowana; zabawa słoeno – gestyczna. 

19.09 - „Come with me” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa w kole.

20.09 - „Presents” – ćwiczenie grafomotoryczne.

21.09 - „Come with me” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych.

22.09 - „Happy Birthday” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ IV - 25-29

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

25.09 - „Zoom’s song” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem ruchowym z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa. 

26.09 -  „Zoom’s song” – słuchanie piosenki połączone z zabawą paluszkową.

27.09 - „Śladami Zoom’a” – ćwiczenie grafomotoryczne z elementami następstwa zdarzeń.

28.09 - „Zoom’s song” – zabawa integrująca w kole z wykorzystaniem kart obrazkowych „sun”, „bird” i postaci Baby Beetles.

29.09 - „Poruszamy się jak…” – rozwijanie ekspresji ruchowej; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

25.09 - „Tom’s Birthday” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „baloon”, „present” i postaci. 

26.09 - „Happy Birthday” – słuchanie piosenki; zabawa rytmiczno – naśladowcza w kole.

27.09 - „Yellow house” – zadanie plastyczne.

28.09 - „Present” – zabawa w kręgu rozwijająca orientację i szybkość reakcji na określony sygnał.

29.09 - „Hello! Goodbye!” – zabawa słowno – gestyczna; utrwalenie materiału.

 

PAŹDZIERNIK 2023

TYDZIEŃ I - 02 - 06

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

02.10 - „Dance” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci.

03.10 - „Up! Down!” – słuchanie piosenki połączone z odtwarzaniem sekwencji ruchowych.

04.10 - „Up! Down!” – kolorowanie strzałek; ćwiczenie orientacji przestrzennej.

05.10 -  „Dance” – swobodne pląsy i improwizacje taneczne w kole.

06.10 - „Dookoła” – zabawa integrująca w kole z maskotkami postaci Baby Beetles; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

02.10 - „Tom’s ball” – historyjka animowana; prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa z elementem rzutu i celowania z wykorzystaniem piłek. 

03.10 - „Hello yellow” – słuchanie piosenki; zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „red”, „yellow’, „blue”.

04.10 - „Kolorowe piłki” – kolorowanie konturów piłek z uwzględnieniem kolejności wskazanej w historyjce.

05.10 - „Rainbow” – ćwiczenie percepcji wzrokowo – słuchowej z wykorzystaniem kart obrazkowych z kolorami.

06.10 - „Hello yellow” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ II - 09 -13

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

09.10 - „Jump! Clap!” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestycznym. 

10.10 - „Jump! Clap!” – słuchanie piosenki; zabawa naśladowczo – ruchowa.

11.10 - „Znajdź różnice” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

12.10 - „Trenerzy i zawodnicy” – zabawa integrująca w kole. 

13.10 - „Ścieżka z liści” – zabawa ruchowa z elementem skoku obunóż; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

09.10 - „Tom’s ball” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „blue”, „red”, „yellow”. 

10.10 - „It’s a…” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych „present”, „baloon”, „house”, „rainbow”, „ball”.

11.10 - "Hello yellow” – zadanie plastyczne z kontynuacją rytmu.

12.10 - „Where’s my red ball?” – gra dydaktyczna w kręgu rozwijająca orientację i percepcję wzrokowo – słuchową

13.10 - „Zabawa w kolory” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ III - 16 -20

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

16.10 - „Hiding” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestyczno – werbalnym.

17.10 - „Hiding” – słuchanie piosenki; zabawa orientacyjna na określony sygnał.

18.10 - „Skrzynia” – ćwiczenie graficzne, kolorowanie postaci.

19.10 - „Boo!” – gra typu memo z kartami obrazkowymi „car”, „ball” i postaci Baby Beetles.

20.10 - „Shshsh!” – zabawa integrująca w kole; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

16.10 - „Dog and the frog” – historyjka animowana; prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa ruchowo – naśladowcza. 

17.10 -  „In and out” – słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementami skoków rozwijająca orientację przestrzenną.

18.10 - „Dog is in. Dog is out” – zadanie plastyczne.

19.10 - „Where’s my … red ball?” – ćwiczenie percepcji wzrokowej i orientacji przestrzennej z wykorzystaniem kolorowych piłek.

20.10 - „My dog and I” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową w parach; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ IV - 23 -27

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

23.10 - „Here I am!” – obejrzenie filmu z wykorzystaniem kart obrazkowych postaci Baby Beetles.

24.10 - „Here I am!” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem mimiczno – gestycznym.

25.10 - „Baby Beetles” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

26.10 - „Peepbo! ” – zabawa rozwijająca orientację na określony sygnał.

27.10 - „Peepbo!” – zabawa integrująca w kole; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

23.10 - „Thank you!” – prezentacja słownictwa i wymowy z wykorzystaniem kart obrazkowych „frog”, „ball”, „coin”. 

24.10 - „Hello! Bye bye!” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „frog”, „baloon”, „ball”, „present”, „coin”, „house”, „yellow”, „red”, „blue”.

25.10 - „In and out” – ćwiczenie grafomotoryczne.

26.10 - „Coin” – gra dydaktyczna w kręgu rozwijająca orientację i percepcję wzrokowo – słuchową.

27.10 - „My dog and I” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową w parach; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ V - 30.10 -3.11

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

30.10 - „Here I am!” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestyczno – werbalnym.

31.10 - „Here I am!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą orientacyjno – porządkową.

02.11 - „Peepbo! ” – zabawa rozwijająca reakcję na określony sygnał.

03.11 - „Trzy pudełka” – ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

30.10 - „Dog and the frog” – historyjka animowana połączona z zabawą ruchowo – naśladowczą. 

31.10 - „In and out” – słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementami skoków rozwijająca orientację przestrzenną.

02.11 - „My dog and I” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową w parach.

03.11 - „Hello! Bye bye!” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „frog”, „baloon”, „ball”, „present”, „coin”, „house”, „yellow”, „red”, „blue”.; utrwalenie materiału.

 

LISTOPAD 2023

TYDZIEŃ I - 6-10

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

06.11 - „Go! Stop!” – obejrzenie filmu; zabawa orientacyjna na określony sygnał. 

07.11 - „Go! Stop!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa w kole.

08.11 - „Zielone i czerwone” – kolorowanie według wzoru.

09.11 - „Go! Stop!” – zabawa naśladowcza z kartami obrazkowymi postaci Baby Beetles.

10.11 - „Korek uliczny” – zabawa ruchowa z kartami obrazkowymi „go”, „stop”; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

06.11 - „The train” – historyjka animowana połączona z zabawą słowno – gestyczną.

07.11 - „Come with me” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa ruchowo – naśladowcza.

08.11 - „What’s that?” – zadanie plastyczne.

09.11 - „Come with me” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową.

10.11 - „The train” – ćwiczenie grafomotoryczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ II - 13 -17

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

13.11 - „Dance!” – obejrzenie filmu połączone z elementami ruchu tanecznego. 

14.11 - „Dance!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą ruchowo – naśladowczą.

15.11 - „Dance” – kolorowanie wybranej postaci Baby Beetles.

16.11 - „Tancerze” – zabawa rozwijająca ekspresję ruchową.

17.11 - „Naśladuj mnie” – odtwarzanie sekwencji ruchowych; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

13.11 - „Dance!” – obejrzenie filmu połączone z elementami ruchu tanecznego. 

14.11 - „Dance!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą ruchowo – naśladowczą.

15.11 - „Dance” – kolorowanie wybranej postaci.

16.11 - „Tancerze” – zabawa rozwijająca ekspresję ruchową.

17.11 - „Naśladuj mnie” – odtwarzanie sekwencji ruchowych; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ III - 20-24

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

20.11 - „My teddy bear” – obejrzenie filmu z historyjką; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń i spostrzeżeń dzieci.

21.11 - „My teddy bear” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

22.11 - „Misiowa opaska” – zabawa plastyczna.

23.11 - „Misiowa zabawa” – gra typu memo z wykorzystaniem kart obrazkowych.

24.11 -  „Hodujemy misie – żelki” – polisensoryczna zabawa badawcza; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

20.11 - „My teddy bear” – obejrzenie filmu z historyjką; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń i spostrzeżeń dzieci.

21.11 - „My teddy bear” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

22.11 - „Misiowa opaska” – zabawa plastyczna.

23.11 - „Misiowa zabawa” – gra typu memo z wykorzystaniem kart obrazkowych.

24.11 - „Hodujemy misie – żelki” – polisensoryczna zabawa badawcza; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ IV - 27.11 -01.12

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

27.11 - „Yes! No!” – obejrzenie filmu z historyjką połączone z naśladownictwem gestycznym.

28.11 - „Yes! No!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą orientacyjną na określony sygnał.

29.11 - „Zaprowadź przyjaciół do domu Ring Ringa” – ćwiczenie grafomotoryczne.

30.11 - „Hello!” – zabawa integrująca w kole z kartą obrazkową „phone”.

01.12 - „Do domu Ring Ringa” – zabawa ruchowo – naśladowcza z maskotką postaci; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

27.11 - „Well done!” – prezentacja słownictwa i wymowy połączona z zabawą ruchowo – naśladowczą „jump”, „clap”, „nod”. 

28.11 - „I can see the…” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych „train”, „present”, „balloon”, „frog”, „coin”.

29.11 - „Party” – ćwiczenie grafomotoryczne.

30.11 - „In and out” – zabawa muzyczno – ruchowa rozwijająca orientację przestrzenną.

01.12 - „Jump! Jump!” – zabawa ruchowa z elementem skoku obunóż; utrwalenie materiału.

 

GRUDZIEŃ 2023

TYDZIEŃ I - 04-08

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

04.12 - 

05.12 - 

06.12 - 

07.12 - 

08.12 - 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

04.12 - 

05.12 - 

06.12 - 

07.12 - 

08.12 - 

 

TYDZIEŃ II - 11-15

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

11.12 - 

12.12 - 

13.12 - 

14.12 - 

15.12 - 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

11.12 - 

12.12 - 

13.12 - 

14.12 - 

15.12 - 

 

TYDZIEŃ III - 18-22

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

18.12 - 

19.12 - 

20.12 - 

21.12 - 

22.12 - 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

18.12 - 

19.12 - 

20.12 - 

21.12 - 

22.12 - 

 

TYDZIEŃ IV - 27-29

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2023/2024r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” i „Krasnale”

27.12 - 

28.12 - 

29.12 - 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2023/2024r.

Grupa: „Biedronki” i „Motylki”

27.12 - 

28.12 - 

29.12 - 

 

STYCZEŃ 2024

TYDZIEŃ I -

TYDZIEŃ II -

TYDZIEŃ III -

TYDZIEŃ IV -

TYDZIEŃ V -

 

LUTY 2024

TYDZIEŃ I -

TYDZIEŃ II -

TYDZIEŃ III -

TYDZIEŃ IV -

 

MARZEC 2024

TYDZIEŃ I -

TYDZIEŃ II -

TYDZIEŃ III -

TYDZIEŃ IV -

 

KWIECIEŃ 2024

TYDZIEŃ I -

TYDZIEŃ II -

TYDZIEŃ III - 

TYDZIEŃ IV -

 

MAJ 2024

TYDZIEŃ I -

TYDZIEŃ II -

TYDZIEŃ III -

TYDZIEŃ IV -

TYDZIEŃ V -

CZERWIEC 2024

TYDZIEŃ I -

TYDZIEŃ II -

TYDIEŃ III - 

TYDZIEŃ IV -                      

Data dodania: 2022-09-04 14:18:05
Data edycji: 2023-11-07 07:11:59
Ilość wyświetleń: 421
godło Polski - link do strony głównej
Kontakt

40-203 Katowice

Al. Roździeńskiego 88

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej