Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Język angielski ''Dwujęzyczność- Baby Beetles''

Język angielski ''Dwujęzyczność-  Baby Beetles''

Program Powszechnej Dwujęzyczności

"Dwujęzyczne Dzieci" - "Baby Beetles", „Tom & Keri – poziom A” 

autorstwa Claire Selby,

Wydawnictwo Yellow House English

 

WRZESIEŃ 2024

TYDZIEŃ I - 02-06

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

02.09 -„Let’splay!” – obejrzenie filmu; wprowadzenie postaci Baby Beetles.

03.09 - 

04.09 - „Let’splay!” – obejrzenie filmu; zabawa ruchowo – naśladowcza w parach.

05.09 - „Let’splay!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa.

06.09 -„Baby Beetles” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

02.09 -  „Tom and Keri” – słuchanie piosenki; wprowadzenie postaci Tom’a i Keri. 

03.09 - 

04.09 - „Let’splay!” – obejrzenie filmu; zabawa ruchowo – naśladowcza w parach.

05.09 - „Let’splay!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa.

06.09 -„Baby Beetles” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

 

TYDZIEŃ II - 09-13

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

09.09 - „My car” – obejrzenie filmu i omówienie historyjki.

10.09 - „My car” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa z obręczami.

11.09 - „Car” – malowanie farbami konturu samochodu.

12.09 -  „Jazda samochodem” – zabawa ruchowo – naśladowcza z kartą obrazkową „car”.

13.09 - „Nasza droga” – zabawa integrująca grupę, kolorowanie szablonów kierownic; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

09.09 - „Tom and Keri” – historyjka animowana z wykorzystaniem kart obrazkowych. 

10.09 - „Yellow house” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa w kole.

11.09 - „Hello, yellow house!” – zabawa dydaktyczna z kartami obrazkowymi.

12.09 - „Hello, yellow house!” – zabawa ruchowo – naśladowcza.

13.09 - „Yellow house” – zabawa plastyczna; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ III - 16-20

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

16.09 - „Ball” – obejrzenie filmu; ćwiczenie ruchowe z piłką.

17.09 - „Ball” – słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementem skoku z wykorzystaniem karty obrazkowej „ball”. 

18.09 - „Jednakowe piłki” – ćwiczenie graficzne.

19.09 - „Toczenie piłki” – zabawa integrująca w kole.

20.09 - „Odbijamy piłkę” – zabawa plastyczna; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

16.09 - „Happy Birthday” – historyjka animowana; zabawa słoeno – gestyczna. 

17.09 - „Come with me” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa w kole.

18.09 - „Presents” – ćwiczenie grafomotoryczne.

19.09 - „Come with me” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych.

20.09 - „Happy Birthday” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ IV - 23-27

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

23.09 - „Zoom’s song” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem ruchowym z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa. 

24.09 -  „Zoom’s song” – słuchanie piosenki połączone z zabawą paluszkową.

25.09 - „Śladami Zoom’a” – ćwiczenie grafomotoryczne z elementami następstwa zdarzeń.

26.09 - „Zoom’s song” – zabawa integrująca w kole z wykorzystaniem kart obrazkowych „sun”, „bird” i postaci Baby Beetles.

27.09 - „Poruszamy się jak…” – rozwijanie ekspresji ruchowej; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa:  „Motylki”

23.09 - „Tom’s Birthday” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „baloon”, „present” i postaci. 

24.09 - „Happy Birthday” – słuchanie piosenki; zabawa rytmiczno – naśladowcza w kole.

25.09 - „Yellow house” – zadanie plastyczne.

26.09 - „Present” – zabawa w kręgu rozwijająca orientację i szybkość reakcji na określony sygnał.

27.09 - „Hello! Goodbye!” – zabawa słowno – gestyczna; utrwalenie materiału.

 

PAŹDZIERNIK 2024

TYDZIEŃ I - 30.09 - 04.10

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

30.09 - „Dance” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci.

01.10 - „Up! Down!” – słuchanie piosenki połączone z odtwarzaniem sekwencji ruchowych.

02.10 - „Up! Down!” – kolorowanie strzałek; ćwiczenie orientacji przestrzennej.

03.10 -  „Dance” – swobodne pląsy i improwizacje taneczne w kole.

04.10 - „Dookoła” – zabawa integrująca w kole z maskotkami postaci Baby Beetles; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

30.09 - „Tom’s ball” – historyjka animowana; prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa z elementem rzutu i celowania z wykorzystaniem piłek. 

01.10 - „Hello yellow” – słuchanie piosenki; zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „red”, „yellow’, „blue”.

02.10 - „Kolorowe piłki” – kolorowanie konturów piłek z uwzględnieniem kolejności wskazanej w historyjce.

03.10 - „Rainbow” – ćwiczenie percepcji wzrokowo – słuchowej z wykorzystaniem kart obrazkowych z kolorami.

04.10 - „Hello yellow” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ II - 07 -11

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

07.10 - „Jump! Clap!” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestycznym. 

08.10 - „Jump! Clap!” – słuchanie piosenki; zabawa naśladowczo – ruchowa.

09.10 - „Znajdź różnice” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

10.10 - „Trenerzy i zawodnicy” – zabawa integrująca w kole. 

11.10 - „Ścieżka z liści” – zabawa ruchowa z elementem skoku obunóż; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa:  „Motylki”

07.10 - „Tom’s ball” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „blue”, „red”, „yellow”. 

08.10 - „It’s a…” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych „present”, „baloon”, „house”, „rainbow”, „ball”.

09.10 - "Hello yellow” – zadanie plastyczne z kontynuacją rytmu.

10.10 - „Where’s my red ball?” – gra dydaktyczna w kręgu rozwijająca orientację i percepcję wzrokowo – słuchową

11.10 - „Zabawa w kolory” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ III - 14 -18

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

14.10 - „Hiding” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestyczno – werbalnym.

15.10 - „Hiding” – słuchanie piosenki; zabawa orientacyjna na określony sygnał.

16.10 - „Skrzynia” – ćwiczenie graficzne, kolorowanie postaci.

17.10 - „Boo!” – gra typu memo z kartami obrazkowymi „car”, „ball” i postaci Baby Beetles.

18.10 - „Shshsh!” – zabawa integrująca w kole; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

14.10 - „Dog and the frog” – historyjka animowana; prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa ruchowo – naśladowcza. 

15.10 -  „In and out” – słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementami skoków rozwijająca orientację przestrzenną.

16.10 - „Dog is in. Dog is out” – zadanie plastyczne.

17.10 - „Where’s my … red ball?” – ćwiczenie percepcji wzrokowej i orientacji przestrzennej z wykorzystaniem kolorowych piłek.

18.10 - „My dog and I” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową w parach; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ IV - 21 -25

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

21.10 - „Here I am!” – obejrzenie filmu z wykorzystaniem kart obrazkowych postaci Baby Beetles.

22.10 - „Here I am!” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem mimiczno – gestycznym.

23.10 - „Baby Beetles” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

24.10 - „Peepbo! ” – zabawa rozwijająca orientację na określony sygnał.

25.10 - „Peepbo!” – zabawa integrująca w kole; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

21.10 - „Thank you!” – prezentacja słownictwa i wymowy z wykorzystaniem kart obrazkowych „frog”, „ball”, „coin”. 

22.10 - „Hello! Bye bye!” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „frog”, „baloon”, „ball”, „present”, „coin”, „house”, „yellow”, „red”, „blue”.

23.10 - „In and out” – ćwiczenie grafomotoryczne.

24.10 - „Coin” – gra dydaktyczna w kręgu rozwijająca orientację i percepcję wzrokowo – słuchową.

25.10 - „My dog and I” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową w parach; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ V - 28.10 -31.10

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki"i „Krasnale”

28.10 - „Here I am!” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestyczno – werbalnym.

29.10 - „Here I am!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą orientacyjno – porządkową.

30.10 - „Peepbo! ” – zabawa rozwijająca reakcję na określony sygnał.

31.10 - „Trzy pudełka” – ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

28.10 - „Dog and the frog” – historyjka animowana połączona z zabawą ruchowo – naśladowczą. 

29.10 - „In and out” – słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementami skoków rozwijająca orientację przestrzenną.

30.10 - „My dog and I” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową w parach.

31.10 - „Hello! Bye bye!” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „frog”, „baloon”, „ball”, „present”, „coin”, „house”, „yellow”, „red”, „blue”.; utrwalenie materiału.

 

 

Data dodania: 2022-09-04 14:18:05
Data edycji: 2024-09-19 07:09:18
Ilość wyświetleń: 769
godło Polski - link do strony głównej
Kontakt

40-203 Katowice

Al. Roździeńskiego 88

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej