Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Język angielski ''Dwujęzyczność- Baby Beetles''

Język angielski ''Dwujęzyczność-  Baby Beetles''

Program Powszechnej Dwujęzyczności

"Dwujęzyczne Dzieci" - "Baby Beetles", „Tom & Keri – poziom A” 

autorstwa Claire Selby,

Wydawnictwo Yellow House English

 

WRZESIEŃ 2024

TYDZIEŃ I - 02-06

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

02.09 -„Let’splay!” – obejrzenie filmu; wprowadzenie postaci Baby Beetles.

03.09 - 

04.09 - „Let’splay!” – obejrzenie filmu; zabawa ruchowo – naśladowcza w parach.

05.09 - „Let’splay!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa.

06.09 -„Baby Beetles” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

02.09 -  „Tom and Keri” – słuchanie piosenki; wprowadzenie postaci Tom’a i Keri. 

03.09 - 

04.09 - „Let’splay!” – obejrzenie filmu; zabawa ruchowo – naśladowcza w parach.

05.09 - „Let’splay!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa.

06.09 -„Baby Beetles” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

 

TYDZIEŃ II - 09-13

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

09.09 - „My car” – obejrzenie filmu i omówienie historyjki.

10.09 - „My car” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa z obręczami.

11.09 - „Car” – malowanie farbami konturu samochodu.

12.09 -  „Jazda samochodem” – zabawa ruchowo – naśladowcza z kartą obrazkową „car”.

13.09 - „Nasza droga” – zabawa integrująca grupę, kolorowanie szablonów kierownic; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

09.09 - „Tom and Keri” – historyjka animowana z wykorzystaniem kart obrazkowych. 

10.09 - „Yellow house” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa w kole.

11.09 - „Hello, yellow house!” – zabawa dydaktyczna z kartami obrazkowymi.

12.09 - „Hello, yellow house!” – zabawa ruchowo – naśladowcza.

13.09 - „Yellow house” – zabawa plastyczna; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ III - 16-20

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

16.09 - „Ball” – obejrzenie filmu; ćwiczenie ruchowe z piłką.

17.09 - „Ball” – słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementem skoku z wykorzystaniem karty obrazkowej „ball”. 

18.09 - „Jednakowe piłki” – ćwiczenie graficzne.

19.09 - „Toczenie piłki” – zabawa integrująca w kole.

20.09 - „Odbijamy piłkę” – zabawa plastyczna; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

16.09 - „Happy Birthday” – historyjka animowana; zabawa słoeno – gestyczna. 

17.09 - „Come with me” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa w kole.

18.09 - „Presents” – ćwiczenie grafomotoryczne.

19.09 - „Come with me” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych.

20.09 - „Happy Birthday” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ IV - 23-27

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

23.09 - „Zoom’s song” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem ruchowym z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa. 

24.09 -  „Zoom’s song” – słuchanie piosenki połączone z zabawą paluszkową.

25.09 - „Śladami Zoom’a” – ćwiczenie grafomotoryczne z elementami następstwa zdarzeń.

26.09 - „Zoom’s song” – zabawa integrująca w kole z wykorzystaniem kart obrazkowych „sun”, „bird” i postaci Baby Beetles.

27.09 - „Poruszamy się jak…” – rozwijanie ekspresji ruchowej; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa:  „Motylki”

23.09 - „Tom’s Birthday” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „baloon”, „present” i postaci. 

24.09 - „Happy Birthday” – słuchanie piosenki; zabawa rytmiczno – naśladowcza w kole.

25.09 - „Yellow house” – zadanie plastyczne.

26.09 - „Present” – zabawa w kręgu rozwijająca orientację i szybkość reakcji na określony sygnał.

27.09 - „Hello! Goodbye!” – zabawa słowno – gestyczna; utrwalenie materiału.

 

PAŹDZIERNIK 2024

TYDZIEŃ I - 30.09 - 04.10

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

30.09 - „Dance” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci.

01.10 - „Up! Down!” – słuchanie piosenki połączone z odtwarzaniem sekwencji ruchowych.

02.10 - „Up! Down!” – kolorowanie strzałek; ćwiczenie orientacji przestrzennej.

03.10 -  „Dance” – swobodne pląsy i improwizacje taneczne w kole.

04.10 - „Dookoła” – zabawa integrująca w kole z maskotkami postaci Baby Beetles; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

30.09 - „Tom’s ball” – historyjka animowana; prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa z elementem rzutu i celowania z wykorzystaniem piłek. 

01.10 - „Hello yellow” – słuchanie piosenki; zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „red”, „yellow’, „blue”.

02.10 - „Kolorowe piłki” – kolorowanie konturów piłek z uwzględnieniem kolejności wskazanej w historyjce.

03.10 - „Rainbow” – ćwiczenie percepcji wzrokowo – słuchowej z wykorzystaniem kart obrazkowych z kolorami.

04.10 - „Hello yellow” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ II - 07 -11

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

07.10 - „Jump! Clap!” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestycznym. 

08.10 - „Jump! Clap!” – słuchanie piosenki; zabawa naśladowczo – ruchowa.

09.10 - „Znajdź różnice” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

10.10 - „Trenerzy i zawodnicy” – zabawa integrująca w kole. 

11.10 - „Ścieżka z liści” – zabawa ruchowa z elementem skoku obunóż; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa:  „Motylki”

07.10 - „Tom’s ball” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „blue”, „red”, „yellow”. 

08.10 - „It’s a…” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych „present”, „baloon”, „house”, „rainbow”, „ball”.

09.10 - "Hello yellow” – zadanie plastyczne z kontynuacją rytmu.

10.10 - „Where’s my red ball?” – gra dydaktyczna w kręgu rozwijająca orientację i percepcję wzrokowo – słuchową

11.10 - „Zabawa w kolory” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ III - 14 -18

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

14.10 - „Hiding” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestyczno – werbalnym.

15.10 - „Hiding” – słuchanie piosenki; zabawa orientacyjna na określony sygnał.

16.10 - „Skrzynia” – ćwiczenie graficzne, kolorowanie postaci.

17.10 - „Boo!” – gra typu memo z kartami obrazkowymi „car”, „ball” i postaci Baby Beetles.

18.10 - „Shshsh!” – zabawa integrująca w kole; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

14.10 - „Dog and the frog” – historyjka animowana; prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa ruchowo – naśladowcza. 

15.10 -  „In and out” – słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementami skoków rozwijająca orientację przestrzenną.

16.10 - „Dog is in. Dog is out” – zadanie plastyczne.

17.10 - „Where’s my … red ball?” – ćwiczenie percepcji wzrokowej i orientacji przestrzennej z wykorzystaniem kolorowych piłek.

18.10 - „My dog and I” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową w parach; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ IV - 21 -25

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

21.10 - „Here I am!” – obejrzenie filmu z wykorzystaniem kart obrazkowych postaci Baby Beetles.

22.10 - „Here I am!” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem mimiczno – gestycznym.

23.10 - „Baby Beetles” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

24.10 - „Peepbo! ” – zabawa rozwijająca orientację na określony sygnał.

25.10 - „Peepbo!” – zabawa integrująca w kole; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

21.10 - „Thank you!” – prezentacja słownictwa i wymowy z wykorzystaniem kart obrazkowych „frog”, „ball”, „coin”. 

22.10 - „Hello! Bye bye!” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „frog”, „baloon”, „ball”, „present”, „coin”, „house”, „yellow”, „red”, „blue”.

23.10 - „In and out” – ćwiczenie grafomotoryczne.

24.10 - „Coin” – gra dydaktyczna w kręgu rozwijająca orientację i percepcję wzrokowo – słuchową.

25.10 - „My dog and I” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową w parach; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ V - 28.10 -31.10

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki"i „Krasnale”

28.10 - „Here I am!” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestyczno – werbalnym.

29.10 - „Here I am!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą orientacyjno – porządkową.

30.10 - „Peepbo! ” – zabawa rozwijająca reakcję na określony sygnał.

31.10 - „Trzy pudełka” – ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

28.10 - „Dog and the frog” – historyjka animowana połączona z zabawą ruchowo – naśladowczą. 

29.10 - „In and out” – słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementami skoków rozwijająca orientację przestrzenną.

30.10 - „My dog and I” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową w parach.

31.10 - „Hello! Bye bye!” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „frog”, „baloon”, „ball”, „present”, „coin”, „house”, „yellow”, „red”, „blue”.; utrwalenie materiału.

 

LISTOPAD 2024

TYDZIEŃ I - 04-08

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

04.11 - „Here I am!” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestyczno – werbalnym.

05.11 - „Here I am!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą orientacyjno – porządkową.

06.11 - „Baby Beetles” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

07.11 - „Peepbo! ” – zabawa rozwijająca reakcję na określony sygnał.

08.11 - „Trzy pudełka” – ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

04.11 - „Dog and the frog” – historyjka animowana połączona z zabawą ruchowo – naśladowczą. 

05.11 - „In and out” – słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementami skoków rozwijająca orientację przestrzenną.

06.11 -  „In and out” – ćwiczenie grafomotoryczne.

07.11 - „My dog and I” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową w parach.

08.11 - „Hello! Bye bye!” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „frog”, „baloon”, „ball”, „present”, „coin”, „house”, „yellow”, „red”, „blue”.; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ II - 12-15

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

12.11 - „Dance!” – obejrzenie filmu połączone z elementami ruchu tanecznego. 

13.11 - „Dance!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą ruchowo – naśladowczą.

14.11 - „Tancerze” – zabawa rozwijająca ekspresję ruchową.

15.11 - „Naśladuj mnie” – odtwarzanie sekwencji ruchowych; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

12.11 - „Dance!” – obejrzenie filmu połączone z elementami ruchu tanecznego. 

13.11 - „Dance!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą ruchowo – naśladowczą.

14.11 - „Tancerze” – zabawa rozwijająca ekspresję ruchową.

15.11 - „Naśladuj mnie” – odtwarzanie sekwencji ruchowych; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ III - 18-22

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

18.11 - „Go! Stop!” – obejrzenie filmu; zabawa orientacyjna na określony sygnał. 

19.11 - „Go! Stop!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa w kole.

20.11 - „Zielone i czerwone” – kolorowanie według wzoru.

21.11 - „Go! Stop!” – zabawa naśladowcza z kartami obrazkowymi postaci Baby Beetles.

22.11 - „Korek uliczny” – zabawa ruchowa z kartami obrazkowymi „go”, „stop”; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

18.11 - „The train” – historyjka animowana połączona z zabawą słowno – gestyczną.

19.11 - „Come with me” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa ruchowo – naśladowcza.

20.11 - „What’s that?” – zadanie plastyczne.

21.11 - „Come with me” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową.

22.11 - „The train” – ćwiczenie grafomotoryczne; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ IV - 25-29

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

25.11 - „My teddy bear” – obejrzenie filmu z historyjką; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń i spostrzeżeń dzieci.

26.11 - „My teddy bear” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

27.11 - „Misiowa opaska” – zabawa plastyczna.

28.11 - „Misiowa zabawa” – gra typu memo z wykorzystaniem kart obrazkowych.

29.11 - „Hodujemy misie – żelki” – polisensoryczna zabawa badawcza; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

25.11 - „My teddy bear” – obejrzenie filmu z historyjką; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń i spostrzeżeń dzieci.

26.11 - „My teddy bear” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

27.11 - „Misiowa opaska” – zabawa plastyczna.

28.11 - „Misiowa zabawa” – gra typu memo z wykorzystaniem kart obrazkowych.

29.11 - „Hodujemy misie – żelki” – polisensoryczna zabawa badawcza; utrwalenie materiału.

 

GRUDZIEŃ 2024 

TYDZIEŃ I - 02-06

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

02.12 - „Yes! No!” – obejrzenie filmu z historyjką połączone z naśladownictwem gestycznym.

03.12 - „Yes! No!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą orientacyjną na określony sygnał.

04.12 - „Zaprowadź przyjaciół do domu Ring Ringa” – ćwiczenie grafomotoryczne.

05.12 - „Hello!” – zabawa integrująca w kole z kartą obrazkową „phone”.

06.12 - „Do domu Ring Ringa” – zabawa ruchowo – naśladowcza z maskotką postaci; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

02.12 - „Happy Birthday” – obejrzenie animacji połączone z zabawą dramową.

03.12 - „Hello, yellow!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą orientacyjną na określony sygnał.

04.12 - „What’s that?” – ćwiczenie grafomotoryczne.

05.12 -  „Keri” – gra typu memo z wykorzystaniem kart obrazkowych.

06.12 - „In and out” – zabawa muzyczno – ruchowa z elementami orientacji przestrzennej.

TYDZIEŃ II - 09-13

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

09.12 - „Happy!” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

10.12 - „I am happy with you!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą mimiczno – gestyczną w parach.

11.12 - „I am happy with you!” – kolorowanie postaci Baby Beetles według wzoru.

12.12 - „Happy!” – zabawa rozwijająca orientację przestrzenną z maskotkami postaci Baby Beetles.

13.12 - „Pudło z zabawkami” – zabawa skojarzeniowa z kartami obrazkowymi „car”, „ball”, „phone”; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

09.12 - „I have a hat” – obejrzenie animacji połączone z rozmową kierowaną dotyczacą treści historyjki.

10.12 - „The sun is hot!” – słuchanie piosenki połączone z grą dydaktyczną z wykorzystaniem kart obrazkowych.

11.12 - „Find and circle” – ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej, dostrzeganie różnic i podobieństw.

12.12 - „True or false” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych.

13.12 - „Kapelusze i czapki” – ćwiczenie grafomotoryczne.

TYDZIEŃ III - 16-20

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

16.12 - "I love you” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

17.12 - „Christmas is here” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

18.12 - „Merry Christmas” – wykonanie kartki świątecznej.

19.12 - „Święta tuż – tuż” – zabawa ruchowo – naśladowcza.

20.12 - „Merry Christmas” – kolorowanka tematyczna; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

16.12 - „I love you” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

17.12 - „Christmas is here” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

18.12 - „Merry Christmas” – wykonanie kartki świątecznej.

19.12 - „Święta tuż – tuż” – zabawa ruchowo – naśladowcza.

20.12 - „Merry Christmas” – kolorowanka tematyczna; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ IV - 23-27

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

23.12 - „I love you” – słuchanie piosenki połączone z zabawą ruchowo – naśladowczą.

24.12 - „Kolorowe serduszka” – zabawa plastyczna.

27.12 - „Kogo brakuje?” – ćwiczenie spostrzegawczości z kartami obrazkowymi; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

23.12 - „I love you” – słuchanie piosenki połączone z zabawą ruchowo – naśladowczą.

24.12 - „Kolorowe serduszka” – zabawa plastyczna.

27.12 - „Kogo brakuje?” – ćwiczenie spostrzegawczości z kartami obrazkowymi; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ V - 30.12-03.01.2025

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

30.12 - „I love you” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

31.12 - „I love you” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

02.01 - „Skok w Nowy Rok” – zabawa ruchowo – naśladowcza.

03.01 - „Gwiazdy i gwiazdki” – zabawa plastyczna; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

30.12 - „I love you” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

31.12 - „I love you” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

02.01 - „Skok w Nowy Rok” – zabawa ruchowo – naśladowcza.

03.01 - „Gwiazdy i gwiazdki” – zabawa plastyczna; utrwalenie materiału.

 

STYCZEŃ 2025 

TYDZIEŃ I - 06-10

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

07.01 - „I love you” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

08.01 - „I love you” – słuchanie piosenki połączone z zabawą naśladowczą.

09.01 - „Kolorowe serduszka” – ćwiczenie percepcji wzrokowej, kolorowanie konturów serduszek.

10.01 - „Kogo brakuje?” – ćwiczenie spostrzegawczości z kartami obrazkowymi postaci Baby Beetles; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

07.01 - „I have a hat” – obejrzenie animacji połączone z rozmową kierowaną dotyczącą treści historyjki.

08.01 - „The sun is hot!” – słuchanie piosenki połączone z grą dydaktyczną z wykorzystaniem kart obrazkowych.

09.01 - „Find and circle” – ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej, dostrzeganie różnic i podobieństw.

10.01 - „Kapelusze i czapki” – ćwiczenie grafomotoryczne; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ II - 13-17

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

13.01 - „I’m sad” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

14.01 - „I’m sad” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa w kręgu.

15.01 - „Wesołe i smutne” – kolorowanie przeciwstawnych minek.

16.01 - „Kosz szczęścia” – zabawa integrująca z kartami obrazkowymi „happy”, „sad” i postaci Baby Beetles.

17.01 - „Happy!” – zabawa muzyczno – taneczna; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

13.01 - „The sunhat” – obejrzenie animacji połączone z zabawą dramową dotyczącą treści historyjki.

14.01 - „Come with me!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą naśladowczą z wykorzystaniem kart obrazkowych.

15.01 - „Mój kapelusz” – zadanie plastyczne.

16.01 - „Thank you!” – gra dydaktyczna typu memo z wykorzystaniem kart obrazkowych.

17.01 - „True or false” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ III - 20-24

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

20.01 - „Come and play” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestyczno – werbalnym. 

21.01 - „Come and play” – słuchanie piosenki; zabawa rytmiczna z wykorzystaniem kart postaci Baby Beetles.

22.01 - „Zabawy żuczków” – ćwiczenie koncentracji uwagi i spostrzegawczości wzrokowej; kolorowanka.

23.01 - „Hello, hello” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych „car”, „ball”, „phone”.

24.01 - „Come and play” – zabawa muzyczno – ruchowa; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

20.01 - „Apples” – obejrzenie animacji połączone z zabawą gestyczno – mimiczną dotyczącą treści historyjki.

21.01 - „I like apples” – słuchanie piosenki połączone z zabawą słowną z wykorzystaniem karty obrazkowej „apple”.

22.01 - „What’s that?” – ćwiczenie grafomotoryczne.

23.01 - „Musical Chairs” – tradycyjna zabawa orientacyjna z wykorzystaniem piosenki.

24.01 - „Squirrel” – gra dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych i wykonanie maski; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ IV - 27-31

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

27.01 - Cry” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci.

28.01 - „Cry” – słuchanie piosenki; zabawa naśladowcza w kole z wykorzystaniem kart obrazkowych „up”, „down”.

29.01 - „Up! Down” – rozwijanie orientacji w przestrzeni i na płaszczyźnie; kolorowanka.

30.01 - „Happy! Sad” – zabawy muzyczno – ruchowe; powtórzenie dotychczasowych gestów i zwrotów. 

31.01 - „Happy! Sad” – gra dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „happy”, „sad”; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

27.01 - „Fly” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa słowno – naśladowcza.

28.01 - „Where’s the fly?” – gra dydaktyczna w kręgu z wykorzystaniem kart obrazkowych „red”, „yellow”, blue”, „apple”, squirrel”, „dog”, „cat”, „frog”.

29.01 - „Shoo! Shooo! Shoo!” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

30.01 -  „I like apples” – ilustracja ruchowa piosenki.

31.01 - „Don’t sit on me!” – zadanie plastyczne połączone ze śpiewem piosenki; utrwalenie materiału.

 

LUTY 2025

TYDZIEŃ I - 03-07

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

03.02 - „Hello, I love you!” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

04.02 - „Ring Ring’s Song” – słuchanie piosenki; zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych „Mummy”, „Daddy”.

05.02 - „Mummy and Daddy” – kolorowanka; zabawa muzyczna rozwijająca orientację na sygnał słowny.

06.02 - „Rodzina” – ćwiczenie percepcji wzrokowej z wykorzystaniem kart obrazkowych „Mummy”, „Daddy”, „Ring Ring”. 

07.02 - „Ring Ring’s Song” – zabawa muzyczno – naśladowcza z wykorzystaniem kart obrazkowych; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

03.02 - „I can count to five” – obejrzenie animacji połączone z prezentacją słownictwa i wymowy. 

04.02 - „Numbers” – ćwiczenia w przeliczaniu i określaniu liczby elementów.

05.02 - „Five cakes” – słuchanie piosenki połączone z zabawą matematyczną.

06.02 -  „1, 2, 3…” – zabawa ruchowo – naśladowcza z utrwaleniem czasowników „jump”, „clap”, „nod”, „listen”, „look”.

07.02 - „Five cakes” – zadanie plastyczne i ilustracja ruchowa piosenki; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ II - 10-14

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

10.02 - „I love Grandma’s house” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

11.02 - „Grandma’s house” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa z wykorzystaniem kart obrazkowych „Grandma”, „Grandpa”.

12.02 - „Rodzina” – kolorowanka; zabawa słowna utrwalająca słowa i zwroty z piosenki.

13.02 - „Rodzina” – ćwiczenie percepcji wzrokowo – słuchowej z wykorzystaniem kart obrazkowych „Mummy”, „Daddy”, „Grandma”, „Grandpa”. 

14.02 - „I love…” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

10.02 - „Eggs please!” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa słowno – naśladowcza.

11.02 - „I can count to five” – gra dydaktyczna w kręgu z wykorzystaniem kart obrazkowych postaci.

12.02 - „Numbers” – ćwiczenie grafomotoryczne.

13.02 - „Eggs please!” – zabawa zręcznościowa w parach.

14.02 - „I can count to five” – ilustaracja ruchowa połączona ze śpiewem piosenki; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ III - 17-21

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

17.02 - 

18.02 - 

19.02 - 

20.02 - 

21.02 - 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

17.02 - 

18.02 -

19.02 - 

20.02 - 

21.02 - 

TYDZIEŃ IV - 24-28

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

24.02 - 

25.02 - 

26.02 - 

27.02 - 

28.02 - 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

24.02 - 

25.02 - 

26.02 - 

27.02 - 

28.02 - 

Data dodania: 2022-09-04 14:18:05
Data edycji: 2025-02-10 06:53:17
Ilość wyświetleń: 839
godło Polski - link do strony głównej
Kontakt

40-203 Katowice

Al. Roździeńskiego 88

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej