Czcionka:

A+A-

Kontrast:

Język angielski ''Dwujęzyczność- Baby Beetles''

Język angielski ''Dwujęzyczność-  Baby Beetles''

Program Powszechnej Dwujęzyczności

"Dwujęzyczne Dzieci" - "Baby Beetles"

autorstwa Claire Selby,

Wydawnictwo Yellow House English

 

WRZESIEŃ 2022

TYDZIEŃ I - 01-09

01.09 - "Let's play!" - obejrzenie filmu, wprowadzenie postaci Baby Beetles

02.09 - "Let's play!" - słuchanie piosenki połączone z nasladownictwem gestycznym

05.09 - "Let's play!" - obejrzenie filmu ; zabawa ruchowo-nasladowcza w parach

06.09 - "Let's play!" - słuchanie piosenki, zabawa muzyczno-ruchowa

07.09 - "Baby Beetles" - ćwiczenie percepcji wzrokowej

08.09 - "Let's Play!" - zabawa integrująca w kole

09.09 - "Hustawka"- kolorowanka; utrwalenie materiału

TYDZIEŃ II - 12-16

12.09 - "My car" - obejrzenie filmu i omówienie historyjki

13.09 - "My car" - słuchanie piosenki; zabawa muzyczno - ruchowa z obręczami

14.09 -"Car" - malowanie farbami konturu samochodu

15.09 -  "Jazda samochodem" - zabawa ruchowo-nasladowcza z kartą obrazkową "car"

TYDZIEŃ III - 19-23

19.09 - "Ball" - obejrzenie filmu; ćwiczenia ruchowe z piłką

20.09 - "Ball" - słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementem skoku z wykorzystaniem karty obrazkowej "ball"

21.09 - "Jednakowe piłki" - ćwiczenia graficzne

22.09 - "Toczenie piłki" - zabawa integrująca w kole

23.09 - "Odbijamy piłkę" - zabawa plastyczna; utrwalenie materiału

TYDZIEŃ IV - 26-30

26.09 - "Zoom's song"- obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem ruchowym z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa

27.09 -"Zoom's song" - słuchanie piosenki połaczone z zabawą paluszkową

28.09 - "Śladami Zoom'a" - ćwiczenia grafomotoryczne z elementami następstwa zdarzeń

29.09 - "Zoom's song" - zabawa integrująca w kole z wykorzystaniem kart obrazkowych "sun", "bird" i  postaci Baby Beetles

30.09 -  "Poruszamy sie jak..." - rozwijanie ekspresji ruchowej; utrwalenie materiału

 

PAŹDZIERNIK 2022

TYDZIEŃ I - 03-07

03.10 - "Dance" - obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doswiadczeń dzieci

04.10 - "Up! Down!" - słuchanie piosenki połączone z odtwarzaniem sekwencji ruchowych

05.10 - "Up! Down!" - kolorowanie strzałek; ćwiczenie orientacji przestrzennej

06.10 - "Dance" - swobodne pląsy i improwizacje taneczne w kole

07.10 -"Dookoła" - zabawa integrująca w kole z maskotkami postaci Baby Beetles; utrwalenie materiału

TYDZIEŃ II - 10-14

10.10 -"Jamp! Clap!" - obejrzenie filmu polączone z nasladownictwem gestycznym

11.10 - "Jump! Clap!" - słuchanie piosenki; zabawa naśladowczo - ruchowa

12.10 - "Znajdź różnice" - ćwiczenia percepcji wzrokowej

13.10 - "Trenerzy i zawodnicy"- zabawa integrująca w kole

14.10 - "Ścieżka z liści" - zabawa ruchowa z elementami skoku obunóż; utrwalenie wiadomości

TYDZIEŃ III - 17-21

17.10 - "Hiding" - obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestyczno-werbalnym

18.10 - "Hiding" - słuchanie piosenki; zabawa orientacyjna na okreslony sygnał

19.10 - "Skrzynia" - ćwiczenia graficzne, kolorowanie postaci

20.10 -  "Boo!" - gra typu memo z kartami obrazkowymi "car", "ball" i postaci Baby Beetles

21.10 - "Shshsh!" - zabawa integrująca w kole; utrwalenie materialu

TYDZIEŃ IV - 24-29

24.10 -"Dance!" - obejrzenie filmu połączone z elementami ruchu tanecznego

25.10 - "Dance!" - słuchanie piosenki połączone z zabawa ruchowo-nasladowczą

26.10 - "Dance!" - kolorowanie wybranej postaci Baby Beetles

27.10 - "Tancerze" - zabawa rozwijająca ekspresję ruchową

28.10 - "Nasladuj mnie" - odtwarzanie sekwencji ruchowych; utrwalenie materiału

 

LISTOPAD 2022

TYDZIEŃ I - 31.10-04.11

31.10 - "Here I am!" - obejrzenie filmu z wykorzystaniem kart obrazkowych postaci Baby Beetles

02.11 - "Here I am!" - słuchanie piosenki połączone z nasladownictwem mimiczno-gestycznym

03.11 -"Baby Beetles" - ćwiczenia percepcji wzrokowej

04.11 - "Peepbo!" - zabawa integrująca w kole; utrwalenie materiału

TYDZIEŃ II - 07-11

07.11 - "Here I am!" - obejrzenie filmu połączone z nasladownictwem gestyczno-werbalnym

08.11 - "Here I am!" - słuchanie piosenki połączone z zabawa orientacyjno-porządkową

09.11 - "Here I am!" - zabawa plastyczna ze zdjeciami dzieci

10.11 - "Trzy pudełka" - ćwiczenia spostrzegawczości wzrokowej; utrwalenie materiału

TYDZIEŃ III - 14-18

14.11 - "Go! Stop!" - obejrzenie filmu; zabawa orientacyjna na określony sygnał

15.11 - "Go! Stop!" - słuchanie piosenki; zabawa muzyczno-ruchowa w kole

16.11 - "Zielone i czerwone" - kolorowanie według wzoru

17.11 - "Go! Stop!" - zabawa nasladowcza z kartami obrazkowymi postaci Baby Beetles

18.11 - "Korek uliczny" - zabawa ruchowa z kartami obrazkowymi "go", "stop"; utrwalenie materiału

TYDZIEŃ IV - 21-25

21.11 - "My teddy bear" - obejrzenie filmu z historyjką

22.11 - "My teddy bear" - słuchaanie piosenki połączone z nasladownictwem gestycznym

23.11 - "Misiowa opaska" - zabawa plastyczna

24.11 - "Misiowa zabawa" - gra typu memo z wykorzystaniem kart obrazkowych

TYDZIEŃ V - 28.11-02.12

28.11 - "Yes! No!" - obejrzenie filmu z historyjką połączone z nasladownictwem gestycznym

29.11 - "Yes! No!" - słuchaanie piosenki połączone z zabawą orientacyjną na okreslony sygnał

30.11 - "Zaprowadź przyjaciół do domu Ring Ringa" - ćwiczenia grafomotoryczne

01.12 - "Hello!" - zabawa integrująca w kole z kartą obrazkową "phone"

02.12 - "Do domu Ring Ringa" - zabawa ruchowo-nasladowcza z maskotką postaci; utrwalenie materiału

 

GRUDZIEŃ 2022

TYDZIEŃ I - 05-09

05.12 - "Happy!" = obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem sie do własnych doświadczeń dzieci

06.12 - "I am happy with you!" - słuchanie piosenki połączone z zabawą mimiczno-gestyczną w parach

07.12 - "I am happy with you!" - kolorowanie postaci Baby Beetles według wzoru

08.12 - "Happy!" - zabawa rozwijająca orientację przestrzenną z kartami obrazkowymi postaci Baby Beetles

09.12 - "Pudło z zabawkami" -  zabawa skojarzeniowa z kartami obrazkowymi "car", "bal", "phone"; utrwalenie materiału

TYDZIEŃ II - 12-16

12.12 - "I'm sad" - obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem sie do własnych doświadczeń dzieci

13.12 - "I'm sad" - słuchanie piosenki; zabawa muzyczno-ruchowa w krgu

14.12 - "Wesołe i smutne" - kolorowanie dwóch minek

15.12 - "Kosz szczęścia" - zabawa integrująca z kartami obrazkowymi "happy", "sad" i postaci Baby beetles

16.12 - "Happy!" - zabawa muzyczno-taneczna; utrwalenie materiału

TYDZIEŃ III - 19-23

19.12 - "I love you" - bejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci

20.12 - "Christmas is here" - słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym

21.12 - "Merry Christmas" - wykonanie kartki światecznej

22.12 -  "Święta tuż - tuż" - zabawa ruchowo-nasladowcza

23.12 - "Merry Christmas"- kolorowanka tematyczna; utrwalenie materiału

TYDZIEŃ IV - 27-30

27.12 - "I love you" - obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestycznym

28.12 - "I love you" - słuchanie piosenki połączone z zabawą ruchowo-nasladowczą

29.12 - "Kolorowe serduszka" - praca plastyczna

tles; utrwalenie materiału

 

 

STYCZEŃ 2023

TYDZIEŃ I - 02-05

02.01- "Come and play" - obejrzenie filmu połączone z naśladowaniem gestyczno-werbalnym

03.01- "Come and play" - słuchanie piosenki - zabawa rytmiczna z wykorzystaniem kart postaci Baby Beetles.

04.01- "Zabawy żuczków" - ćwiczenia koncentracji uwagi i spostrzegawczości wzrokowej (kolorowanka)

05.01 - "Hello, hello" - zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych "car", "ball", "phone", - utrwalenie materiału

TYDZIEŃ II - 09-13

09.01 - "Cry" - obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci

10.01 - "Cry" - słchanie piosenki; zabawa nasladowcza w kole z wykorzystaniem kart obrazkowych "up", "down"

11.01 - "Up! Down!" - rozwijanie orientacji w przestrzeni i na płaszczyźnie; kolorowanka

12.01 - "Happy! Sad!" - zabawa muzyczno-ruchowa; powtórzenie dotychczasowych gestów i zwrotów

13.12 - "Happy! Sad" - gra dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych "happy", "sad"; utrwalenie materiału

TYDZIEŃ III - 16-20

16.01 - "Hello, I love you!" - obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci

17.01 - "Ring Ring's Song" - słuchanie piosenki; zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych "Mummy", "Daddy"

18.01 - "Mummy and Daddy" - kolorowanka; zabawa muzyczna rozwijająca orientację na sygnał słowny

19.01 - "Rodzina" - ćwiczenia percepcji wzrokowej z wykorzystaniem kart obrazkowych "Mummy", "Daddy"

20.01 - "Ring Ring's Song" -  zabawa muzyczno-naśladowcza z wykorzystaniem kart obrazkowych; utrwalenie materiału

TYDZIEŃ IV - 23-27

23.01 - "I love Grandma's house"- obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświdczeń dzieci

24.01 - "Grandma's house" - słuchanie piosenki; zabawa muzyczno-ruchowa z wykorzystaniem kart obrazkowych

25.01 - "Rodzina" - kolorowanka; zabawa słowna utrwalająca słowa i zwroty z piosenki

26.01 - "Rodzina" - ćwiczenia percepcji wzrokowo-słuchowej z wykorzystaniem kart obrazkowych "Mummy", "Daddy", "Graandma", "Grandpa"

27.01 - "I love.." - zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych; utrwalenie materiału

TYDZIEŃ V - 30.01-3.02
30.01 - „1, 2, 3” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do spostrzeżeń dzieci.

31.01 - „1, 2, 3” – słuchanie piosenki; ćwiczenie percepcji słuchowo – wzrokowej z wykorzystaniem kart obrazkowych z cyframi i zestawów przedmiotów. 

01.02 - „Moje karty z cyframi” – zabawa plastyczna utrwalająca słowa z piosenki.

02.02 - „Razem liczymy” – ćwiczenia w szacowaniu i przeliczaniu obiektów z wykorzystaniem kart obrazkowych z cyframi. 

03.02 - „W naszej sali” – ćwiczenia we wskazywaniu, nazywaniu i przeliczaniu przedmiotów; utrwalenie materiału.

 

 

LUTY 2023

TYDZIEŃ I - 06 - 10.02

06.02 - „Swim” – obejrzenie filmu; zabawa ruchowo – naśladowcza. 

07.02 - „Wiggle, wiggle” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa. 

08.02 - „Ryba” – zabawa plastyczna rozwijająca sprawność manualną.

09.02 - „Pływam jak ryba” – zabawa ruchowo – naśladowcza w kole z wykorzystaniem kart obrazkowych. 

10.02 - „Splish Splash” – zabawa gestyczno – werbalna; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ II - 13 - 17.02

13.02 - „Yellow sun” – obejrzenie filmu; ćwiczenie percepcji wzrokowej z wykorzystaniem karty obrazkowej „sun”. 

14.02 - „Sun” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa. 

15.02 - „Żółte słońce” – zabawa plastyczna rozwijająca sprawność manualną.

16.02 - „Znajdź żółte słońce” – zabawa werbalna z wykorzystaniem kart obrazkowych „sun”, „yellow”. 

17.02 - „Kolorowe karty” – gra słowna z kartami obrazkowymi „fish”, „phone”, „mummy”, „daddy”, „grandma”, „car”, „ball”, „sun”, „yellow”; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ III - 20 - 24.02

20.02 - „Bird” – obejrzenie filmu; zabawa ruchowa z elementem dźwiękonaśladownictwa

21.02 - „Little bird, sing!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa. 

22.02 - „Trzepoczący skrzydłami ptak” – zabawa plastyczna rozwijająca sprawność manualną.

23.02 - „Śpiew ptaków” – ćwiczenie percepcji wzrokowo – słuchowej z wykorzystaniem kart obrazkowych „sun”, „bird” i postaci Baby Beetles. 

24.02 - Little bird, sing!” – zabawa orientacyjna na określony sygnał; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ IV - 27.02 - 3.03

27.02 -„Buzz! Bee!” – obejrzenie filmu; zabawa ruchowa z elementem dźwiękonaśladownictwa

28.02 - „Buzz! Bee!” – słuchanie piosenki; zabawa kształcąca reakcję na określony sygnał. 

1.03 - „Pszczoły do ula” – ćwiczenie grafomotoryczne.

2.03 - „Pszczółki” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „bee”, „flower”, „tree”, „sun”, „bird”, „garden” i postaci Baby Beetles. 

3.03 - „Buzz! Bee!” – zabawa orientacyjno – porządkowa; utrwalenie materiału.

 

MARZEC 2023

TYDZIEŃ I - 06 -10.03

06.03 - „Garden” – obejrzenie filmu; ćwiczenie percepcji wzrokowo – słuchowej.

07.03 - „Garden” – słuchanie piosenki połżczone z ilustracją ruchową treści tekstu. 

08.03 - „Flowers in the garden” – ćwiczenie grafomotoryczne.

09.03 - „Mim w ogrodzie” – zabawa gestyczno – dźwiękonaśladowcza z wykorzystaniem kart obrazkowych „jump”, „clap”, „buzz”, „run”, „walk”, „sing”, „play”, „swim”, „listen”, „see”. 

10.03 - „The English Garden” – wspólny projekt graficzny; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ II - 13 - 17.03

13.03 - „Rain” – obejrzenie filmu; zabawa gestyczno – słowna. 

14.03 - „Deszcz i kwiaty” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – naśladowcza. 

15.03 - „I can see the rain!” – malowanie deszczu palcami.

16.03 - „Rośliny i zwierzęta” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „rain”, „sun”. 

17.03 - „The English Garden” – kontynuacja projektu graficznego; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ III - 20 - 24.03 

20.03 - „Animals” – obejrzenie filmu z historyjką; zabawa słowno – gestyczna. 

21.03 - „Animals” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa z wykorzystaniem kart obrazkowych „duck”, „sheep”, „cow”.

22.03 - „Zwierzęta gospodarskie” – zadanie plastyczne.

23.03 - „Animals” – zabawa naśladowcza z wykorzystaniem kart obrazkowych „bee”, „bird”, „duck”, „sheep”, „cow”, „fish”.

24.03 - „The English Garden” – kontynuacja projektu graficznego; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ IV - 27 - 31.03

 

KWIECIEŃ 2023

TYDZIEŃ I - 03-07.04

TYDZIEŃ II - 11- 14.04

TYDZIEŃ III - 17 21.04

TYDZIEŃ IV - 24 - 28.04

 

MAJ 2023

TYDZIEŃ I - 02-05.05

TYDZIEŃ II - 08 - 12.05

TYDZIEŃ III - 15 - 19.05

TYDZIEŃ IV - 22 -26.05

TYDZIEŃ V - 29.05 - 02.06

 

CZERWIEC 2023

Data dodania: 2022-09-04 14:18:05
Data edycji: 2023-03-15 11:53:05
Ilość wyświetleń: 204
godło Polski - link do strony głównej
Kontakt

40-203 Katowice

Al. Roździeńskiego 88

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook