Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Język angielski ''Dwujęzyczność- Baby Beetles''

Język angielski ''Dwujęzyczność-  Baby Beetles''

Program Powszechnej Dwujęzyczności

"Dwujęzyczne Dzieci" - "Baby Beetles", „Tom & Keri – poziom A” 

autorstwa Claire Selby,

Wydawnictwo Yellow House English

 

WRZESIEŃ 2024

TYDZIEŃ I - 02-06

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

02.09 -„Let’splay!” – obejrzenie filmu; wprowadzenie postaci Baby Beetles.

03.09 - 

04.09 - „Let’splay!” – obejrzenie filmu; zabawa ruchowo – naśladowcza w parach.

05.09 - „Let’splay!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa.

06.09 -„Baby Beetles” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

02.09 -  „Tom and Keri” – słuchanie piosenki; wprowadzenie postaci Tom’a i Keri. 

03.09 - 

04.09 - „Let’splay!” – obejrzenie filmu; zabawa ruchowo – naśladowcza w parach.

05.09 - „Let’splay!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa.

06.09 -„Baby Beetles” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

 

TYDZIEŃ II - 09-13

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

09.09 - „My car” – obejrzenie filmu i omówienie historyjki.

10.09 - „My car” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa z obręczami.

11.09 - „Car” – malowanie farbami konturu samochodu.

12.09 -  „Jazda samochodem” – zabawa ruchowo – naśladowcza z kartą obrazkową „car”.

13.09 - „Nasza droga” – zabawa integrująca grupę, kolorowanie szablonów kierownic; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

09.09 - „Tom and Keri” – historyjka animowana z wykorzystaniem kart obrazkowych. 

10.09 - „Yellow house” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa w kole.

11.09 - „Hello, yellow house!” – zabawa dydaktyczna z kartami obrazkowymi.

12.09 - „Hello, yellow house!” – zabawa ruchowo – naśladowcza.

13.09 - „Yellow house” – zabawa plastyczna; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ III - 16-20

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

16.09 - „Ball” – obejrzenie filmu; ćwiczenie ruchowe z piłką.

17.09 - „Ball” – słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementem skoku z wykorzystaniem karty obrazkowej „ball”. 

18.09 - „Jednakowe piłki” – ćwiczenie graficzne.

19.09 - „Toczenie piłki” – zabawa integrująca w kole.

20.09 - „Odbijamy piłkę” – zabawa plastyczna; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

16.09 - „Happy Birthday” – historyjka animowana; zabawa słoeno – gestyczna. 

17.09 - „Come with me” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa w kole.

18.09 - „Presents” – ćwiczenie grafomotoryczne.

19.09 - „Come with me” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych.

20.09 - „Happy Birthday” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ IV - 23-27

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

23.09 - „Zoom’s song” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem ruchowym z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa. 

24.09 -  „Zoom’s song” – słuchanie piosenki połączone z zabawą paluszkową.

25.09 - „Śladami Zoom’a” – ćwiczenie grafomotoryczne z elementami następstwa zdarzeń.

26.09 - „Zoom’s song” – zabawa integrująca w kole z wykorzystaniem kart obrazkowych „sun”, „bird” i postaci Baby Beetles.

27.09 - „Poruszamy się jak…” – rozwijanie ekspresji ruchowej; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa:  „Motylki”

23.09 - „Tom’s Birthday” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „baloon”, „present” i postaci. 

24.09 - „Happy Birthday” – słuchanie piosenki; zabawa rytmiczno – naśladowcza w kole.

25.09 - „Yellow house” – zadanie plastyczne.

26.09 - „Present” – zabawa w kręgu rozwijająca orientację i szybkość reakcji na określony sygnał.

27.09 - „Hello! Goodbye!” – zabawa słowno – gestyczna; utrwalenie materiału.

 

PAŹDZIERNIK 2024

TYDZIEŃ I - 30.09 - 04.10

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

30.09 - „Dance” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci.

01.10 - „Up! Down!” – słuchanie piosenki połączone z odtwarzaniem sekwencji ruchowych.

02.10 - „Up! Down!” – kolorowanie strzałek; ćwiczenie orientacji przestrzennej.

03.10 -  „Dance” – swobodne pląsy i improwizacje taneczne w kole.

04.10 - „Dookoła” – zabawa integrująca w kole z maskotkami postaci Baby Beetles; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

30.09 - „Tom’s ball” – historyjka animowana; prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa z elementem rzutu i celowania z wykorzystaniem piłek. 

01.10 - „Hello yellow” – słuchanie piosenki; zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „red”, „yellow’, „blue”.

02.10 - „Kolorowe piłki” – kolorowanie konturów piłek z uwzględnieniem kolejności wskazanej w historyjce.

03.10 - „Rainbow” – ćwiczenie percepcji wzrokowo – słuchowej z wykorzystaniem kart obrazkowych z kolorami.

04.10 - „Hello yellow” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ II - 07 -11

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

07.10 - „Jump! Clap!” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestycznym. 

08.10 - „Jump! Clap!” – słuchanie piosenki; zabawa naśladowczo – ruchowa.

09.10 - „Znajdź różnice” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

10.10 - „Trenerzy i zawodnicy” – zabawa integrująca w kole. 

11.10 - „Ścieżka z liści” – zabawa ruchowa z elementem skoku obunóż; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa:  „Motylki”

07.10 - „Tom’s ball” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „blue”, „red”, „yellow”. 

08.10 - „It’s a…” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych „present”, „baloon”, „house”, „rainbow”, „ball”.

09.10 - "Hello yellow” – zadanie plastyczne z kontynuacją rytmu.

10.10 - „Where’s my red ball?” – gra dydaktyczna w kręgu rozwijająca orientację i percepcję wzrokowo – słuchową

11.10 - „Zabawa w kolory” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ III - 14 -18

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

14.10 - „Hiding” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestyczno – werbalnym.

15.10 - „Hiding” – słuchanie piosenki; zabawa orientacyjna na określony sygnał.

16.10 - „Skrzynia” – ćwiczenie graficzne, kolorowanie postaci.

17.10 - „Boo!” – gra typu memo z kartami obrazkowymi „car”, „ball” i postaci Baby Beetles.

18.10 - „Shshsh!” – zabawa integrująca w kole; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

14.10 - „Dog and the frog” – historyjka animowana; prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa ruchowo – naśladowcza. 

15.10 -  „In and out” – słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementami skoków rozwijająca orientację przestrzenną.

16.10 - „Dog is in. Dog is out” – zadanie plastyczne.

17.10 - „Where’s my … red ball?” – ćwiczenie percepcji wzrokowej i orientacji przestrzennej z wykorzystaniem kolorowych piłek.

18.10 - „My dog and I” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową w parach; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ IV - 21 -25

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

21.10 - „Here I am!” – obejrzenie filmu z wykorzystaniem kart obrazkowych postaci Baby Beetles.

22.10 - „Here I am!” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem mimiczno – gestycznym.

23.10 - „Baby Beetles” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

24.10 - „Peepbo! ” – zabawa rozwijająca orientację na określony sygnał.

25.10 - „Peepbo!” – zabawa integrująca w kole; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

21.10 - „Thank you!” – prezentacja słownictwa i wymowy z wykorzystaniem kart obrazkowych „frog”, „ball”, „coin”. 

22.10 - „Hello! Bye bye!” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „frog”, „baloon”, „ball”, „present”, „coin”, „house”, „yellow”, „red”, „blue”.

23.10 - „In and out” – ćwiczenie grafomotoryczne.

24.10 - „Coin” – gra dydaktyczna w kręgu rozwijająca orientację i percepcję wzrokowo – słuchową.

25.10 - „My dog and I” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową w parach; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ V - 28.10 -31.10

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki"i „Krasnale”

28.10 - „Here I am!” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestyczno – werbalnym.

29.10 - „Here I am!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą orientacyjno – porządkową.

30.10 - „Peepbo! ” – zabawa rozwijająca reakcję na określony sygnał.

31.10 - „Trzy pudełka” – ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

28.10 - „Dog and the frog” – historyjka animowana połączona z zabawą ruchowo – naśladowczą. 

29.10 - „In and out” – słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementami skoków rozwijająca orientację przestrzenną.

30.10 - „My dog and I” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową w parach.

31.10 - „Hello! Bye bye!” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „frog”, „baloon”, „ball”, „present”, „coin”, „house”, „yellow”, „red”, „blue”.; utrwalenie materiału.

 

LISTOPAD 2024

TYDZIEŃ I - 04-08

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

04.11 - „Here I am!” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestyczno – werbalnym.

05.11 - „Here I am!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą orientacyjno – porządkową.

06.11 - „Baby Beetles” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

07.11 - „Peepbo! ” – zabawa rozwijająca reakcję na określony sygnał.

08.11 - „Trzy pudełka” – ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

04.11 - „Dog and the frog” – historyjka animowana połączona z zabawą ruchowo – naśladowczą. 

05.11 - „In and out” – słuchanie piosenki; zabawa ruchowa z elementami skoków rozwijająca orientację przestrzenną.

06.11 -  „In and out” – ćwiczenie grafomotoryczne.

07.11 - „My dog and I” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową w parach.

08.11 - „Hello! Bye bye!” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „frog”, „baloon”, „ball”, „present”, „coin”, „house”, „yellow”, „red”, „blue”.; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ II - 12-15

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

12.11 - „Dance!” – obejrzenie filmu połączone z elementami ruchu tanecznego. 

13.11 - „Dance!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą ruchowo – naśladowczą.

14.11 - „Tancerze” – zabawa rozwijająca ekspresję ruchową.

15.11 - „Naśladuj mnie” – odtwarzanie sekwencji ruchowych; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

12.11 - „Dance!” – obejrzenie filmu połączone z elementami ruchu tanecznego. 

13.11 - „Dance!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą ruchowo – naśladowczą.

14.11 - „Tancerze” – zabawa rozwijająca ekspresję ruchową.

15.11 - „Naśladuj mnie” – odtwarzanie sekwencji ruchowych; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ III - 18-22

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

18.11 - „Go! Stop!” – obejrzenie filmu; zabawa orientacyjna na określony sygnał. 

19.11 - „Go! Stop!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa w kole.

20.11 - „Zielone i czerwone” – kolorowanie według wzoru.

21.11 - „Go! Stop!” – zabawa naśladowcza z kartami obrazkowymi postaci Baby Beetles.

22.11 - „Korek uliczny” – zabawa ruchowa z kartami obrazkowymi „go”, „stop”; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

18.11 - „The train” – historyjka animowana połączona z zabawą słowno – gestyczną.

19.11 - „Come with me” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa ruchowo – naśladowcza.

20.11 - „What’s that?” – zadanie plastyczne.

21.11 - „Come with me” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową.

22.11 - „The train” – ćwiczenie grafomotoryczne; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ IV - 25-29

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty”, "Duszki" i „Krasnale”

25.11 - „My teddy bear” – obejrzenie filmu z historyjką; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń i spostrzeżeń dzieci.

26.11 - „My teddy bear” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

27.11 - „Misiowa opaska” – zabawa plastyczna.

28.11 - „Misiowa zabawa” – gra typu memo z wykorzystaniem kart obrazkowych.

29.11 - „Hodujemy misie – żelki” – polisensoryczna zabawa badawcza; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

25.11 - „My teddy bear” – obejrzenie filmu z historyjką; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń i spostrzeżeń dzieci.

26.11 - „My teddy bear” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

27.11 - „Misiowa opaska” – zabawa plastyczna.

28.11 - „Misiowa zabawa” – gra typu memo z wykorzystaniem kart obrazkowych.

29.11 - „Hodujemy misie – żelki” – polisensoryczna zabawa badawcza; utrwalenie materiału.

 

GRUDZIEŃ 2024 

TYDZIEŃ I - 02-06

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

02.12 - „Yes! No!” – obejrzenie filmu z historyjką połączone z naśladownictwem gestycznym.

03.12 - „Yes! No!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą orientacyjną na określony sygnał.

04.12 - „Zaprowadź przyjaciół do domu Ring Ringa” – ćwiczenie grafomotoryczne.

05.12 - „Hello!” – zabawa integrująca w kole z kartą obrazkową „phone”.

06.12 - „Do domu Ring Ringa” – zabawa ruchowo – naśladowcza z maskotką postaci; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

02.12 - „Happy Birthday” – obejrzenie animacji połączone z zabawą dramową.

03.12 - „Hello, yellow!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą orientacyjną na określony sygnał.

04.12 - „What’s that?” – ćwiczenie grafomotoryczne.

05.12 -  „Keri” – gra typu memo z wykorzystaniem kart obrazkowych.

06.12 - „In and out” – zabawa muzyczno – ruchowa z elementami orientacji przestrzennej.

TYDZIEŃ II - 09-13

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

09.12 - „Happy!” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

10.12 - „I am happy with you!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą mimiczno – gestyczną w parach.

11.12 - „I am happy with you!” – kolorowanie postaci Baby Beetles według wzoru.

12.12 - „Happy!” – zabawa rozwijająca orientację przestrzenną z maskotkami postaci Baby Beetles.

13.12 - „Pudło z zabawkami” – zabawa skojarzeniowa z kartami obrazkowymi „car”, „ball”, „phone”; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

09.12 - „I have a hat” – obejrzenie animacji połączone z rozmową kierowaną dotyczacą treści historyjki.

10.12 - „The sun is hot!” – słuchanie piosenki połączone z grą dydaktyczną z wykorzystaniem kart obrazkowych.

11.12 - „Find and circle” – ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej, dostrzeganie różnic i podobieństw.

12.12 - „True or false” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych.

13.12 - „Kapelusze i czapki” – ćwiczenie grafomotoryczne.

TYDZIEŃ III - 16-20

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

16.12 - "I love you” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

17.12 - „Christmas is here” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

18.12 - „Merry Christmas” – wykonanie kartki świątecznej.

19.12 - „Święta tuż – tuż” – zabawa ruchowo – naśladowcza.

20.12 - „Merry Christmas” – kolorowanka tematyczna; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

16.12 - „I love you” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

17.12 - „Christmas is here” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

18.12 - „Merry Christmas” – wykonanie kartki świątecznej.

19.12 - „Święta tuż – tuż” – zabawa ruchowo – naśladowcza.

20.12 - „Merry Christmas” – kolorowanka tematyczna; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ IV - 23-27

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

23.12 - „I love you” – słuchanie piosenki połączone z zabawą ruchowo – naśladowczą.

24.12 - „Kolorowe serduszka” – zabawa plastyczna.

27.12 - „Kogo brakuje?” – ćwiczenie spostrzegawczości z kartami obrazkowymi; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

23.12 - „I love you” – słuchanie piosenki połączone z zabawą ruchowo – naśladowczą.

24.12 - „Kolorowe serduszka” – zabawa plastyczna.

27.12 - „Kogo brakuje?” – ćwiczenie spostrzegawczości z kartami obrazkowymi; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ V - 30.12-03.01.2025

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

30.12 - „I love you” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

31.12 - „I love you” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

02.01 - „Skok w Nowy Rok” – zabawa ruchowo – naśladowcza.

03.01 - „Gwiazdy i gwiazdki” – zabawa plastyczna; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

30.12 - „I love you” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

31.12 - „I love you” – słuchanie piosenki połączone z naśladownictwem gestycznym.

02.01 - „Skok w Nowy Rok” – zabawa ruchowo – naśladowcza.

03.01 - „Gwiazdy i gwiazdki” – zabawa plastyczna; utrwalenie materiału.

 

STYCZEŃ 2025 

TYDZIEŃ I - 06-10

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

07.01 - „I love you” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

08.01 - „I love you” – słuchanie piosenki połączone z zabawą naśladowczą.

09.01 - „Kolorowe serduszka” – ćwiczenie percepcji wzrokowej, kolorowanie konturów serduszek.

10.01 - „Kogo brakuje?” – ćwiczenie spostrzegawczości z kartami obrazkowymi postaci Baby Beetles; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

07.01 - „I have a hat” – obejrzenie animacji połączone z rozmową kierowaną dotyczącą treści historyjki.

08.01 - „The sun is hot!” – słuchanie piosenki połączone z grą dydaktyczną z wykorzystaniem kart obrazkowych.

09.01 - „Find and circle” – ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej, dostrzeganie różnic i podobieństw.

10.01 - „Kapelusze i czapki” – ćwiczenie grafomotoryczne; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ II - 13-17

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

13.01 - „I’m sad” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

14.01 - „I’m sad” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa w kręgu.

15.01 - „Wesołe i smutne” – kolorowanie przeciwstawnych minek.

16.01 - „Kosz szczęścia” – zabawa integrująca z kartami obrazkowymi „happy”, „sad” i postaci Baby Beetles.

17.01 - „Happy!” – zabawa muzyczno – taneczna; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

13.01 - „The sunhat” – obejrzenie animacji połączone z zabawą dramową dotyczącą treści historyjki.

14.01 - „Come with me!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą naśladowczą z wykorzystaniem kart obrazkowych.

15.01 - „Mój kapelusz” – zadanie plastyczne.

16.01 - „Thank you!” – gra dydaktyczna typu memo z wykorzystaniem kart obrazkowych.

17.01 - „True or false” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych; utrwalenie materiału.

 

TYDZIEŃ III - 20-24

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

20.01 - „Come and play” – obejrzenie filmu połączone z naśladownictwem gestyczno – werbalnym. 

21.01 - „Come and play” – słuchanie piosenki; zabawa rytmiczna z wykorzystaniem kart postaci Baby Beetles.

22.01 - „Zabawy żuczków” – ćwiczenie koncentracji uwagi i spostrzegawczości wzrokowej; kolorowanka.

23.01 - „Hello, hello” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych „car”, „ball”, „phone”.

24.01 - „Come and play” – zabawa muzyczno – ruchowa; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

20.01 - „Apples” – obejrzenie animacji połączone z zabawą gestyczno – mimiczną dotyczącą treści historyjki.

21.01 - „I like apples” – słuchanie piosenki połączone z zabawą słowną z wykorzystaniem karty obrazkowej „apple”.

22.01 - „What’s that?” – ćwiczenie grafomotoryczne.

23.01 - „Musical Chairs” – tradycyjna zabawa orientacyjna z wykorzystaniem piosenki.

24.01 - „Squirrel” – gra dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych i wykonanie maski; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ IV - 27-31

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

27.01 - Cry” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci.

28.01 - „Cry” – słuchanie piosenki; zabawa naśladowcza w kole z wykorzystaniem kart obrazkowych „up”, „down”.

29.01 - „Up! Down” – rozwijanie orientacji w przestrzeni i na płaszczyźnie; kolorowanka.

30.01 - „Happy! Sad” – zabawy muzyczno – ruchowe; powtórzenie dotychczasowych gestów i zwrotów. 

31.01 - „Happy! Sad” – gra dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „happy”, „sad”; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

27.01 - „Fly” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa słowno – naśladowcza.

28.01 - „Where’s the fly?” – gra dydaktyczna w kręgu z wykorzystaniem kart obrazkowych „red”, „yellow”, blue”, „apple”, squirrel”, „dog”, „cat”, „frog”.

29.01 - „Shoo! Shooo! Shoo!” – ćwiczenie percepcji wzrokowej.

30.01 -  „I like apples” – ilustracja ruchowa piosenki.

31.01 - „Don’t sit on me!” – zadanie plastyczne połączone ze śpiewem piosenki; utrwalenie materiału.

 

LUTY 2025

TYDZIEŃ I - 03-07

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

03.02 - „Hello, I love you!” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

04.02 - „Ring Ring’s Song” – słuchanie piosenki; zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych „Mummy”, „Daddy”.

05.02 - „Mummy and Daddy” – kolorowanka; zabawa muzyczna rozwijająca orientację na sygnał słowny.

06.02 - „Rodzina” – ćwiczenie percepcji wzrokowej z wykorzystaniem kart obrazkowych „Mummy”, „Daddy”, „Ring Ring”. 

07.02 - „Ring Ring’s Song” – zabawa muzyczno – naśladowcza z wykorzystaniem kart obrazkowych; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

03.02 - „I can count to five” – obejrzenie animacji połączone z prezentacją słownictwa i wymowy. 

04.02 - „Numbers” – ćwiczenia w przeliczaniu i określaniu liczby elementów.

05.02 - „Five cakes” – słuchanie piosenki połączone z zabawą matematyczną.

06.02 -  „1, 2, 3…” – zabawa ruchowo – naśladowcza z utrwaleniem czasowników „jump”, „clap”, „nod”, „listen”, „look”.

07.02 - „Five cakes” – zadanie plastyczne i ilustracja ruchowa piosenki; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ II - 10-14

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

10.02 - „I love Grandma’s house” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń dzieci. 

11.02 - „Grandma’s house” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa z wykorzystaniem kart obrazkowych „Grandma”, „Grandpa”.

12.02 - „Rodzina” – kolorowanka; zabawa słowna utrwalająca słowa i zwroty z piosenki.

13.02 - „Rodzina” – ćwiczenie percepcji wzrokowo – słuchowej z wykorzystaniem kart obrazkowych „Mummy”, „Daddy”, „Grandma”, „Grandpa”. 

14.02 - „I love…” – zabawa słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

10.02 - „Eggs please!” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa słowno – naśladowcza.

11.02 - „I can count to five” – gra dydaktyczna w kręgu z wykorzystaniem kart obrazkowych postaci.

12.02 - „Numbers” – ćwiczenie grafomotoryczne.

13.02 - „Eggs please!” – zabawa zręcznościowa w parach.

14.02 - „I can count to five” – ilustaracja ruchowa połączona ze śpiewem piosenki; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ III - 17-21

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

17.02 - „1, 2, 3” – obejrzenie filmu animowanego; rozmowa kierowana z odwołaniem się do spostrzeżeń dzieci.

18.02 - „1, 2, 3” – słuchanie piosenki; ćwiczenie percepcji słuchowo – wzrokowej z wykorzystaniem kart obrazkowych z cyframi i zestawów przedmiotów.  

19.02 - „Moje karty z cyframi” – zabawa plastyczna utrwalająca słowa z piosenki.

20.02 - „Razem liczymy” – ćwiczenia w szacowaniu i przeliczaniu elementów z wykorzystaniem kart obrazkowych z cyframi. 

21.02 - „W naszej sali” – ćwiczenia we wskazywaniu, nazywaniu i przeliczaniu przedmiotów; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

17.02 - „It is raining” – obejrzenie animacji; zabawa ruchowo – naśladowcza „Tom and tortoise”. 

18.02 - „What’s that?” – gra gestyczno – słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych.

19.02 - „Slowly, slowly!” – ćwiczenie grafomotoryczne.

20.02 - „Tom and Keri” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową. 

21.02 - „Numbers” – zadanie plastyczne połączone z zabawą słowną; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ IV - 24-28

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

24.02 - „Swim” – obejrzenie filmu animowanego; zabawa ruchowo – naśladowcza. 

25.02 - „Wiggle, wiggle” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa. 

26.02 - „Fish” – zabawa plastyczna rozwijająca sprawność manualną.

27.02 - „Pływam jak ryba” – zabawa ruchowo – naśladowcza w kole z wykorzystaniem kart obrazkowych. 

28.02 - „Splish Splash” – zabawa gestyczno – werbalna; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

24.02 - „It is raining” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych.

25.02 - „In and out” – słuchanie piosenki połączone z ilustracją ruchową tekstu.

26.02 - „What’s that?” – ćwiczenie grafomotoryczne.

27.02 - „1, 2, 3, jump!” – drużynowa zabawa ruchowo – naśladowcza.

28.02 - „Ślady” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

MARZEC 2025

TYDZIEŃ I - 03-07

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

03.03 - „Yellow sun” – obejrzenie filmu; ćwiczenie percepcji wzrokowej z wykorzystaniem karty obrazkowej „sun”. 

04.03 - „Sun” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa. 

05.03 - „Yellow sun” – zabawa plastyczna rozwijająca sprawność manualną.

06.03 - „Znajdź żółte słońce” – zabawa werbalna z wykorzystaniem kart obrazkowych „sun”, „yellow”. 

07.03 - „Kolorowe karty” – gra słowna z wykorzystaniem kart obrazkowych „fish”, „phone”, „mummy”, „daddy”, „grandma”, „car”, „ball”, „sun”, „yellow”; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

03.03 - „Tom’s kite” – obejrzenie animacji; zabawa bieżna – slalom z wykorzystaniem piosenki „Zigzag”. 

04.03 - „Pięć gestów” – zabawa gestyczno – słowna połączona z prezentacją słownictwa.

05.03 - „Zigzag” – ćwiczenie grafomotoryczne.

06.03 - „Blow, wind, blow!” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową. 

07.03 - „Mobil w kształcie latawca” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ II - 10.03-14.03

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

10.03 - „Bird” – obejrzenie filmu; zabawa ruchowa z elementem dźwiękonaśladownictwa. 

11.03 -  „Little bird, sing!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa. 

12.03 -  „Trzepoczący skrzydłami ptak” – zabawa plastyczna rozwijająca sprawność manualną.

13.03 - „Śpiew ptaków” – ćwiczenie percepcji wzrokowo – słuchowej z wykorzystaniem kart obrazkowych „sun”, „bird” i postaci Baby Beetles. 

14.03 - „Little bird, sing!” – zabawa orientacyjna na określony sygnał; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

10.03 - „My kite can fly” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa słowno – ruchowa.

11.03 - „Zigzag” – słuchanie piosenki połączone z zabawą muzyczno – ruchową.

12.03 - „Tom’s kite” – ćwiczenie grafomotoryczne.

13.03 -  „Blow, wind, blow!” – zabawa kształtująca prawidłowy tor oddechowy.

14.03 - „Tom’s kite” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ III - 17.03-21.03

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

17.03 - „Buzz! Bee!” – obejrzenie filmu; zabawa ruchowa z elementem dźwiękonaśladownictwa. 

18.03 - „Buzz! Bee!” – słuchanie piosenki; zabawa kształcąca reakcję na określony sygnał. 

19.03 - „Pszczoły do ula” – ćwiczenie grafomotoryczne.

20.03 - „Pszczółki” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „bee”, „flower”, „tree”, „sun”, „bird”, „garden” i postaci Baby Beetles. 

21.03 - „Buzz! Bee!” – zabawa orientacyjno – porządkowa; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

17.03 - „Toy box” – obejrzenie animacji; zabawa słowno – ruchowa. 

18.03 - „Toy box” – słuchanie piosenki połączone z zabawą z elementem celowania i rzutu.

19.03 - „Toy box” – ćwiczenia klasyfikacyjne.

20.03 - „Put the toys in the toy box” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „train”, „kite”, „book”, „soldier”, „drum”, „dolly”, „teddy”, „ball”.

21.03 -  „Teddy bear” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ IV - 24.03-28.03

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

24.03 - „Garden” – obejrzenie filmu; ćwiczenie percepcji wzrokowo – słuchowej. 

25.03 - „Garden” – słuchanie piosenki połączone z ilustracją ruchową treści tekstu. 

26.03 - „Flowers in the garden” – ćwiczenie grafomotoryczne.

27.03 - „Mim w ogrodzie” – zabawa gestyczno – dźwiękonaśladowcza z wykorzystaniem kart obrazkowych „jump”, „clap”, „buzz”, „run”, „walk”, „sing”, „play”, „swim”, „listen”, „see”. 

28.03 - „The English Garden” – wspólny projekt graficzny; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

24.03 - „Toy box” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa słowno – ruchowa.

25.03 - „Zamienione karty” – gra dydaktyczna rozwijająca spostrzegawczość wzrokową.

26.03 - „We know just what to do!” – ćwiczenia w przeliczaniu elementów.

27.03 - „Toy soldiers” – ilustracja ruchowa tekstu piosenki.

28.03 - „Toy box” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

KWIECIEŃ 2025

TYDZIEŃ I - 31.03-04.04

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

31.03 - „Rain” – obejrzenie filmu; zabawa gestyczno – słowna. 

01.04 - „Deszcz i kwiaty” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – naśladowcza. 

02.04 - „I can see the rain!” – malowanie deszczu palcami.

03.04 - „Rośliny i zwierzęta” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „rain”, „sun”. 

04.04 - „The English Garden” – kontynuacja projektu graficznego; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

31.03 - „Keri’s seashell” – obejrzenie animacji; ćwiczenie percepcji słuchowej. 

01.04 - „Dog can …” – zabawa ruchowo – naśladowcza z wykorzystaniem poleceń słownych „jump”, „nod”, „sit”, „dig”.

02.04 - „Sea, sand, shell” – zabawa plastyczna z elementem kodowania.

03.04 - „Where’s my shell?” – zabawa tropiąca z wykorzystaniem kart obrazkowych „shell”, „red”, „blue”.

04.04 - „Muszle na plaży” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ II - 07.04-11.04

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

07.04 - „Animals” – obejrzenie filmu z historyjką; zabawa słowno – gestyczna. 

08.04 - „Animals” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – ruchowa z wykorzystaniem kart obrazkowych „duck”, „sheep”, „cow”.

09.04 - „Zwierzęta gospodarskie” – zadanie plastyczne.

10.04 - „Animals” – zabawa naśladowcza z wykorzystaniem kart obrazkowych „bee”, „bird”, „duck”, „sheep”, „cow”, „fish”.

11.04 - „The English Garden” – kontynuacja projektu graficznego; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

07.04 - „Keri’ seashell” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa słowno – gestyczna.

08.04 - „Dźwięki” – gra dydaktyczna rozwijająca spostrzegawczość słuchowo – wzrokową.

09.04 - „Shell” – słuchanie piosenki połączone z kolorowaniem według wzoru.

10.04 - „Splash!” – zabawa słowna kształcąca reakcję na określony sygnał.

11.04 - „Nad morzem” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ III - 14.04-18.04 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

14.04 - „Rabbit” – obejrzenie filmu; zabawa słowno – ruchowa „Hop! Stop!”. 

15.04 - „Rabbit” – słuchanie piosenki; zabawa orientacyjna na określony sygnał z kartą obrazkową „rabbit”.

16.04 - „Rabbit” – zadanie plastyczne.

17.04 - „1, 2, 3…” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „jump”, „clap”, „run”, „walk”, „hop”, „stop”, „dance”, „play”, „cry”, „tickle”.

18.04 - „The English Garden” –  projekt graficzny; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

14.04 - „Rabbit” – obejrzenie filmu; zabawa słowno – ruchowa „Hop! Stop!”. 

15.04 - „Rabbit” – słuchanie piosenki; zabawa orientacyjna na określony sygnał z kartą obrazkową „rabbit”.

16.04 - „Rabbit” – zadanie plastyczne.

17.04 - „1, 2, 3…” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „jump”, „clap”, „run”, „walk”, „hop”, „stop”, „dance”, „play”, „cry”, „tickle”.

18.04 - „The English Garden” –  projekt graficzny; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ IV - 21.04-25.04 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

21.04 - ------- Poniedziałek Wielkanocny -------

22.04 - „Tickle!” – obejrzenie filmu; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń i spostrzeżeń dzieci. 

23.04 - „Hee! Hee!” – słuchanie piosenki; zabawa muzyczno – naśladowcza.

24.04 - „Które zwierzę nie pasuje?” – ćwiczenie percepcji wzrokowej i myślenia logicznego.

25.04 - „Tickle!” – zabawa orientacyjna na określony sygnał z wykorzystaniem kart obrazkowych „tickle”, „sun”, „car”, „ball”, „fish”, „grandma”, „bird”, „mummy”, „flower”, „bee”; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

21.04 - ------- Poniedziałek Wielkanocny -------

22.04 - „Keri’s picture book” – obejrzenie animacji; prezentacja słownictwa i wymowy. 

23.04 - „Who is it? Peepbo!” – zabawa rozwijająca spostrzegawczość wzrokową.

24.04 - „Book” – układanie historyjki obrazkowej z zachowaniem kolejności zdarzeń.

25.04 - „Mini-książeczki” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ V - 28.04-02.05

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

28.04 - „Tick Tock’s Song” – obejrzenie filmu z historyjką; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń i spostrzeżeń dzieci.

29.04 - „It is time to come and play!” – słuchanie piosenki; zabawa słowno – gestyczna. 

30.04 - : „It is time to…” – zabawa orientacyjna na określony sygnał z wykorzystaniem kart obrazkowych „jump”, „clap”, „up”, „down”, „swim”, „walk”, „run”.

02.05 - „Tick Tock’s house” – rysowanie domu według pomysłów dzieci; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

28.04 - „Picture book” – prezentacja słownictwa i wymowy; zabawa słowno – gestyczna.

29.04 - „Can you see?” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem mini-książeczek..

30.04 - „Pięć różnic” – ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej.

02.05 - „Misie” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

 

MAJ 2025 

TYDZIEŃ I - 05.05-09.05

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

05.05 - „Good morning!” – obejrzenie filmu z historyjką; rozmowa kierowana z uwzględnieniem następstwa zdarzeń z odwołaniem się do doświadczeń i spostrzeżeń dzieci.

06.05 - „Good morning!” – słuchanie piosenki; zabawa rytmiczna z wykorzystaniem kart obrazkowych Baby Beetles. 

07.05 - „Wiosenny poranek” – ćwiczenie percepcji wzrokowej, dostrzeganie różnic i podobieństw.

08.05 - „Good morning! I’m happy! I’m sad” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „happy”, „sad”. 

09.05 - „Tick Tock, it is time to…” – zabawa ruchowa rozwijająca reakcję na określony sygnał; utrwalenie materiału

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

05.05 - „Pirate Tom” – obejrzenie animacji; prezentacja słownictwa i wymowy połączona z zabawą dydaktyczną.

06.05 - „I pirate I shall be” – słuchanie piosenki połączone z zagadką słuchową.

07.05 - „I have a treasure” – zabawa tropiąca rozwijająca orientację przestrzenną.

08.05 - „Sail away!” – zabawa słowno – gestyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „flag”, „Dog”, „Cat”, „hat”, „ship”, „treasure”, „coin”.

09.05 - „Morska trasa” – ćwiczenie grafomotoryczne; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ II - 12.05-16.05 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

12.05 - „Birthday” – obejrzenie filmu z historyjką; rozmowa kierowana z odwołaniem się do własnych doświadczeń i spostrzeżeń dzieci.

13.05 - „Happy Birthday” – słuchanie piosenki połączone z zabawą ruchowo – naśladowczą.

14.05 - „Urodzinowa karta” – zadanie plastyczne.

15.05 - „Prezenty urodzinowe” – zabawa dydaktyczna z wykorzystaniem kart obrazkowych „car”, „ball”, „flower”, „apple”, „pear”, „orange”, „banana”.

16.05 - „Happy Birthday” – zabawa rytmiczno – słowna przy piosence; utrwalenie materiału.

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

12.05 - „Find the treasure” – zabawa tropiąca z wykorzystaniem kart obrazkowych.

13.05 - „The ship” – zabawa ruchowo – naśladowcza.

14.05 - „Monety” – zabawa matematyczna z elementami przeliczania.

15.05 - „Best pirates!” – zabawa drużynowa z wykorzystaniem kart obrazkowych.

16.05 - „Statek” – zadanie plastyczne; utrwalenie materiału.

TYDZIEŃ III - 19.05-23.05 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

19.05 - 

20.05 - 

21.05 - 

22.05 - 

23.05 - 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

19.05 - 

20.05 - 

21.05 - 

22.05 - 

23.05 - 

TYDZIEŃ IV  - 26.05-30.05 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Baby Beetles” 2024/2025r.

Grupa: „Gwiazdki”, „Słoneczka”, „Elfy”, „Skrzaty” , "Duszki" i „Krasnale”

26.05 - 

27.05 - 

28.05 - 

29.05 -

30.05 - 

PROGRAM POWSZECHNEJ DWUJĘZYCZNOŚCI „Tom & Keri – poziom A” 2024/2025r.

Grupa: „Motylki”

26.05 - 

27.05 - 

28.05 - 

29.05 -

30.05 - 

 

 

Data dodania: 2022-09-04 14:18:05
Data edycji: 2025-05-07 22:20:20
Ilość wyświetleń: 916
godło Polski - link do strony głównej
Kontakt

40-203 Katowice

Al. Roździeńskiego 88

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej